Goedemorgen slimmeriken,
Ik moet weten hoe ik moet exporteren in .jpg maar alle pagina's (voor assemblages)
Ik ben wel naar de eigenschappen gegaan (systeemoptie /export , maar de optie alle pagina's in bestandsexport .jpg is grijs (dus kan niet worden geselecteerd...)
Ik laat je een zeefdruk achter van mijn probleem. Merk op dat welke opties u ook kiest, de optie voor al deze vellen grijs blijft. Bedankt!!
Ik heb de SW2019 SP1 of 2 die ik te veel weet... Vensters 7....
Heel erg bedankt voor je kostbare hulp!!
2019-05-22_07_09_01-options_du_systeme_-_tif_psd_jpg.png
Hallo
Ik heb het net thuis getest en het is hetzelfde :-(
Hallo @toutes en allemaal
Melysa zegt SW maar ook PDM ! Ik weet alleen hoe ik iets voor SW moet voorstellen omdat ik geen PDM heb. Excuseer me als ik niet op het verzoek reageer
Het is merkwaardig, gewoon doen Bestand ==> "opslaan als" en selecteer als JPG-bestandsextensie die "monfichier.JPG en wow geeft ;-)
Je moet alleen voorzichtig zijn om alles SW terug te brengen naar één scherm: als je net als ik met twee grote schermen werkt. SW weet niet hoe iets anders te beheren dan het venster, dus als je raam en op twee schermen je beeld zal worden afgevlakt, maar anders dan dat het werkt.
Ik gebruik nooit deze functie die ik "bah"" vind, omdat ik Greenshot gebruik, wat een gratis software is en waarmee je kunt doen wat je wilt met geweldige kwaliteit.
Vriendelijke groeten
@Zozo_mp: we hebben het over het exporteren van een multifoil shot.
In eerste instantie dacht ik eraan om in de MyCadTools te kijken, maar een eenvoudige en gratis oplossing is misschien om te zoeken naar "PDF Creator", waarmee je in veel andere formaten dan PDF kunt opslaan.
2 likes
Verschillende antwoorden...
1/ Ik gebruik voornamelijk pdf (opslaan als pdf) en er zijn geen zorgen om de multipage te doen.
Dat is natuurlijk niet jouw vraag.
2/ Door de "TIF" te gebruiken alsof het toeval is, geeft de configurator u toegang tot de meerdere pagina's (maar u moet de afdruk vastleggen in plaats van de schermafbeelding).
(zie bijgevoegde momentopname)
Om het duidelijker te maken: je doet "opslaan als", je kiest "tif", dan "opties" en dan heb je toegang tot wat je wilt.
Maar je kunt alleen een "tif" opnemen en het is nog steeds niet wat je wilt.
Hier is mijn conclusie: jpeg zou niet meerdere pagina's accepteren, je zou de optie moeten vinden om elke pagina in een apart jpeg-bestand af te drukken. (nog te bevestigen)
Vincent
snapshot.gif
1 like
Hallo
Volledig mogelijk via een PDM-klus
Bijgevoegd is een printscreen van wat te doen in de PDM admin
1.jpg
4 likes
Hallo Michaël DELACOTE,
Dit is precies wat ik nodig had: een goed geprogrammeerde PDM-taak!!
Opgemerkt, voor al diegenen die dit zouden kunnen overkomen, dat elke gebruiker geautoriseerd moet zijn voor de taak in PDM-beheerder om ervoor te zorgen dat de taak goed wordt uitgevoerd en dat de toegangspaden (of registratiepaden de juiste zijn)
Heel erg bedankt voor jullie hulp!
1 like