Sorry dat ik een vraag stel die al eerder is beantwoord, maar het antwoord was niet genoeg voor mij.
Ik ben op zoek naar een zeer groot Autocad 3D-bestand over te zetten naar Solidworks. Na het verkennen van verschillende forums, verschillende tutorials en verschillende boeken, begrijp ik niet waarom, wanneer ik op het vervolgkeuzemenu linksboven klik, de exportformaten die mij worden aangeboden niet overeenkomen met die welke er zouden moeten zijn volgens de boeken, tutorials, forums...
Laat het me uitleggen: ik zag dat het mogelijk was om je autocad-documenten in verschillende formaten te exporteren, waaronder de IGES (.igs), ACIS (.sat) en STEP (.step) formaten. Mijn Autocad 2013 biedt me echter alleen de formaten .pdf, .wmf, .bmp, .dwg, .dng V8 en V7. Ik begrijp niet echt waarom andere formaten voor mij ontoegankelijk zijn??? Zijn deze bestandsconversies verdwenen op de 2013-versie? Heb ik een fout gemaakt?
Welnu, na verder onderzoek vond ik een vergelijking van de verschillende versies van autocad en inderdaad, mijn versie staat me niet toe om bestanden te converteren.