Ja, het is een oplossing, ik kan "nep" koorden maken met behulp van extrusie.
Maar gezien het aantal assemblages dat ik moet exporteren, het aantal snoeren dat opnieuw moet worden gedaan met behulp van extrusie (laten we zeggen dat er veel van zijn) per assemblage, kan ik net zo goed eerlijk zijn, het gaat heel erg lang worden! Gedurende deze tijd staat de gereedschapsmaker stand-by en loopt hij achter op schema, en de deadlines zullen uiteindelijk niet worden gehaald.
Gezien uw antwoorden lijkt wat ik vraag onhaalbaar, en ik vind het zonde om in soliworks de soldeernadenfunctie op te nemen, en deze daarna niet te kunnen gebruiken om er onder een andere software aan te werken omdat er geen rekening mee wordt gehouden bij de bestandsexport.
als je Solidworks 2010 of 2011 hebt, kun je via een functie je lassen genereren en daar maak je een lasonderdeel aan. Dat was geweldig voor neutrale bestandsoverdracht omdat het soldeer een onderdeel was, maar dat hebben ze vanaf 2012 verlaten... Ik vond deze positie leuk... Zie de links:
Ik heb ook 2016, maar jij bent geëvolueerd met alle versies??? Zo ja, dan kun je sleutelen. Als u een oude versie van Solidworks 2010 in uw archief heeft, kunt u deze op uw of een ander werkstation installeren en de lassen van uw kant maken door eerst een RWZI te genereren met 2016...