Bedankt, ik dacht dat het bestand, net als solid, een deel zou kunnen zijn, het tweede is een onderdeel dat is gedownload op tracepart, maar mijn pb is om deze bestanden te kunnen openen om ze in stap op te slaan om ze onder solide te openen en ook om te profiteren van het feit dat ik topsolid ken.
Ik wilde een test doen van een tracepart bestand in TopSolid formaat, om te controleren hoe TopSolid de bestanden heeft geporteerd . Maar topsild opent het bestand niet vanuit tracepart.
Sterker nog, als ik het bestand "topsolid. TopPrt" uit de Windows-directory Ik heb een bericht : regel van opties beschikbaar op de opdrachtregel, met opties -a, -c en andere
Dit alles om te begrijpen hoe topsolid werkt, want ik heb topsolid bestanden gekregen met de topprt extensie (die ik niet kan openen met topsolid, om ze te importeren in stapformaat voor solidworks).
bijgevoegd het bestand, als iemand het opent, laat hem me dan de gebruikte methode vertellen
als je zegt: "Eigenlijk als ik het bestand wil openen "topsolid. TopPrt" uit de Windows-directory Ik heb een bericht : regel van opties beschikbaar op de opdrachtregel, met opties -a, -c en andere"
U probeert het bestand te openen door te dubbelklikken in Windows Verkenner.
Is het icoon van het bestand echt die van topsolid?
Als je eerst TopSolid opent en door het archief/open menu gaat, wat gebeurt er dan?
Als u TopSolid opent en het bestand naar het grafische venster van de software sleept, werkt het dan?
Heeft u gecontroleerd of uw softwareversie overeenkomt met die van uw onderdeel?
Als je een exportformaat wilt doorlopen tussen topsolid en solidworks, gebruik dan parasolid.
Het is alweer een paar jaar geleden dat ik Topsolid heb gebruikt, maar over het algemeen hebben CAD-software en alle software die op Windows draait hetzelfde gedrag voor het openen van bestanden.
Als je eerst Topsolid opent en door het file/open menu gaat, wat gebeurt er dan?
· Ik heb geen bestand/open
Het is merkwaardig. Je zou een bestandsmenu moeten hebben (waarschijnlijk linksboven in je venster) en een open-functie in dit menu (zoals in alle Windows-software)
Is het icoon van het bestand echt die van topsolid?
· Geen Topsolid icoon. ondanks de extensie van het bestand "XXXX.topprt"
Dat komt omdat de extensie niet aan de software is gekoppeld. U kunt proberen met de rechtermuisknop op het bestand te klikken en "openen met" te kiezen. Als het je geen Topsolid biedt, klik je op bladeren en ga je op zoek naar de launcher van de software.