Alle solidworks-pictogrammen extraheren

Hallo

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om alle pictogrammen die in solidworks worden gebruikt gemakkelijk te herstellen? Schets functie icoon in het kort het totaal 

Bedankt voor je feedback 

Hallo

Als u met de rechtermuisknop op de taakbalk klikt, klikt u op Aanpassen en op het tabblad Opdrachten vindt u alle knoppen

1 like

Hallo

Als je naar Extra, Aanpassen, Werkbalken gaat,  en je controleert ze allemaal, denk ik dat je alle pictogrammen hebt.

Cdt

Fred

1 like

Zie ook deze link die een te volgen procedure geeft

http://www.mycadblog.fr/raccourcis-et-astuces-dans-solidworks-2-2/

1 like

Als je zegt "herstellen", heb je het dan over pictogrambestanden of het weergeven van functies in SW?

Als het gaat om het weergeven van de functies, volg dan het advies van de andere antwoorden.

Als het is om de afbeeldingen op te halen en ze ergens anders te gebruiken (zoals een herinnering of gepersonaliseerde instructies), moet je repetitieve gymnastiek doen. U moet de pictogrammen extraheren uit de verschillende *.exe / *.dll / *.icl bestanden die zich in de verschillende SW-installatiemappen bevinden.

Er is gratis software op het internet die dit mogelijk maakt. Veel plezier, je gaat er wat tijd doorbrengen.

3 likes

Hoezeer het voor mij ook een kwestie is van het herstellen van de bronbestanden van de afbeeldingen 

Niemand weet in welk dossier hij in detail moet graven? 

Je kunt het proberen in het SolidWorks exe-bestand (SLDWORKS.exe), er kunnen een paar pictogrammen zijn, zo niet, dan zit het in een DLL, en er zijn er veel!

Anders is de eenvoudigste manier om een snelkoppeling naar SolidWorks te maken en het pictogram in de eigenschappen te wijzigen en te kijken naar welk bestand het verwijst, en of er verschillende andere interessante pictogrammen zijn.

Maar het wordt ingewikkeld om ze allemaal terug te krijgen!

Na gebruik van iconsextract_1-47_en_15463

Ik heb meer dan 1700 pictogrammen, maar geen enkele die overeenkomt met symbolen zoals rechthoekige schets of extrusie, kortom een klein begin

vsflex8n_207.zip
1 like

Blijkbaar zijn de SW-pictogrammen gedeeltelijk te vinden in de volgende bestanden:

Dsgnchkresu.dll
EModelReviewerRes.dll
imageres.dll
mfc42.dll
mfc42u.dll
mmres.dll
mmsys.cpl
moricons.dll
mqsnap.dll
mqutil.dll
msident.dll
msidntld.dll
msieftp.dll
...
Het extractieprogramma van MaD maakt het mogelijk om ze allemaal te vinden.

Dit icoon?

http://help.solidworks.com/2014/English/SolidWorks/sldworks/doc1292868178828.image

Afbeeldingen van alle iconen zijn te vinden  op de helppagina's van SolidWorks en maak vervolgens een icoon aan.

Ja, ik denk bijvoorbeeld dat ik de helpsite ga opzuigen om alle afbeeldingen te herstellen

1 like