EDrawing-bestand uitpakken

Hallo allemaal,

Wie kent deze software waarmee je de 3D uit een eDrawing-bestand (.easm) kunt extraheren en vooral daarna kunt exporteren in STL en ZELFS als de optie "export toestaan" niet is aangevinkt.

http://www.torro-softworks.com/ (View2Vector64).

Het werkt met eenvoudige vormen (ik heb het geprobeerd met 2 rechthoeken), maar aan de andere kant op complexe oppervlakken niet de moeite waard.
Zijn eDrawing-bestanden echt goed beveiligd? Kent iemand deze software?

Fijne dag allemaal;)

behalve onder eDrawing als de exportfunctie .stl is gevalideerd door de eigenaar. Anders, als het niet mogelijk is

het is dat degene die het maakt die niet wil dat het bijvoorbeeld kan worden afgedrukt of als een stuk wordt gebruikt

Persoonlijk ben ik al een tijdje bezig met dit probleem en ondanks verschillende pogingen ben ik er nog steeds niet in geslaagd om een bestand om te zetten in een bruikbaar formaat.

Lees:

http://grabcad.com/questions/how-do-i-convert-stl-graphics-to-a-solid-model

Maar met deze software kun je een eDrawing omzetten naar een STL en dus het onderdeelbestand in Solidworks kunnen lezen.

Hallo

Waarom niet, maar een STL doen we er achteraf niets aan, dus het verandert niet, het blijft visualisatie. Je kunt het gewoon in een mum van tijd 3D-printen, maar aangezien het alleen voor eenvoudige onderdelen werkt....

@+

@Batch123

Dit is geldig op een edrawing stuk .ept, maar zet dit een .easm om in een assembly of een .part?

Vanuit een EASM-bestand kunt u het exporteren naar STL en vervolgens delen, en er waarschijnlijk metingen op uitvoeren wanneer het niet is geactiveerd.

Ik bevestig dat je in STL kunt exporteren terwijl de optie niet is geactiveerd, dan importeer je het in volume in Solidworks en kun je erop meten.
Dus dan kunnen we het opslaan in . DEEL
Dus eigenlijk is het een omzeiling van de opties "STL-export inschakelen" en "Meten".

En ik zou eraan willen toevoegen dat het met de herkenning van functies mogelijk is om (tot op zekere hoogte) terug te keren naar de oorspronkelijke functies.

Hier! Bedankt!

eDrawing-bestanden zijn dus niet beveiligd

Blijkbaar. Maar het werkt alleen voor "eenvoudige" bestanden. Ik ben op zoek naar een beetje grotere bestanden.