Extraheer alle volumes uit al mijn PRT's Family-tabellen inbegrepen

Hallo

Ik zou graag een relatief eenvoudige bewerking in het idee willen doen, maar die ik moeilijk kan uitvoeren: het volume van al mijn PRT's herstellen.

2 stappen in mijn logica:

1 - Maak een aangepaste VOLUME-eigenschap die wordt berekend op basis van het berekende SW-Volume@SolidWorks-veld. Ik kan dat doen met batch-eigenschappen (zelfs als ik vraag om uit te pakken, de eigenschap toe te wijzen, vervolgens te archiveren, en mijn bestanden worden niet gearchiveerd na de bewerking).

2 - Deze eigenschap ophalen met behulp van gegevensherstel en sjabloonbestand.

Mijn pb is dat ik de gegevens uit het bestand haal, maar dat de volumekolom ongevuld blijft. maar door het openen van de PRT heb ik het eigendom en een waarde.

Idealiter heb ik veel onderdelen familiebestanden en zou ik het volume voor elke configuratie willen hebben.

Als een expert mij kan helpen...

Bij voorbaat dank

In feite doe ik het misschien verkeerd, wat ik wil is om te herstellen op Excel alle volumes van al mijn onderdelen met alle configuraties.

Met de integratie van mycadtools kunt u de verschillende configuraties weigeren, een eigenschap (volume) ophalen en vervolgens de verkregen waarden naar een bestand exporteren.

Het valt nog te bezien hoe u uw regel kunt maken.

Maar je moet krijgen wat je wilt

1 like

Bedankt voor deze eerste benadering, maar...

Ik kan de eigenschap toewijzen door integratie of batcheigenschappen,

Ik kan een bestand uitpakken met de kolom VOLUME, maar deze kolom blijft leeg, terwijl wanneer ik de PRT open, ik een waarde heb.

Aan de andere kant begreep ik met DATARECOVERY dat de software alleen de waarden extraheert die op de kaart staan en dat deze variabele op dit moment niet op mijn kaarten staat.

Dit kan dit verklaren, maar ik zag niet in hoe ik met integratie waarden kon exporteren.

Ik heb het niet gespecificeerd, maar we zitten op SW17 + EPDM17.