Hallo
Ik heb een assemblage ontvangen in Solidworks 2018, en ik wil graag elk onderdeel apart registreren, omdat mijn leverancier gesloten is en de onderdelen niet apart naar mij terug kan sturen.
Bedankt voor je feedback
Hallo
Ik heb een assemblage ontvangen in Solidworks 2018, en ik wil graag elk onderdeel apart registreren, omdat mijn leverancier gesloten is en de onderdelen niet apart naar mij terug kan sturen.
Bedankt voor je feedback
Als u uw assemblage kunt openen
het is dat hij je de onderdelen en montagebestanden heeft gestuurd
@+
Niet per se gt22, je kunt onderdelen in een assemblage ontwerpen en erin bewaren zonder een geregistreerde lening buiten te hebben . Open gewoon elk onderdeel en bewaar ze buiten de montage.
U kunt alle onderdelen in de assemblage selecteren en met de rechtermuisknop klikken en "Onderdeel opslaan (naar een extern bestand)" kiezen, zie PJ
@ AC Cobra
Ja, u kunt natuurlijk onderdelen maken in een assemblage
Persoonlijk ben ik er niet voor
Tenzij je je na deze genoemde stukken gedeeltelijk inschrijft door de banden te verbreken
@+
Hallo gilles vivien_1
Een ander alternatief, naar mijn mening schoner, en waarmee je, indien nodig, de locatie van het originele onderdeel kunt vinden. Als het niet bestaat, sla het dan gewoon op als...
Klik vanuit de assemblage met de rechtermuisknop op het onderdeel in de boom en vervolgens op "Onderdeel openen":
Zodra het onderdeel is geopend, wordt de muisaanwijzer op de bestandsnaam in de SW-titelbalk weergegeven na een paar seconden, waarbij het volledige pad van het onderdeelbestand wordt weergegeven:
Het is ook mogelijk om de artikelmap weer te geven vanuit het menu "venster":
Vriendelijke groeten
Edit: Ik realiseer me dat het kan dezelfde methode als degene die door @ac cobra wordt genoemd...
Goedenavond
Bedankt allemaal voor jullie feedback, ik zal beide methoden proberen, AC COBRA 427 en SYLK.
Ik houd je op de hoogte van de uitslag.