Een concave vorm facetteren

Hallo, ik wil een faceteffect of een gehamerd effect maken op verschillende vormen, PJ-ring, maar ook op vormen van 8, met elkaar verweven, enz... Weet jij hoe dit op solidworks kan? Ik wil een willekeurige weergave, en dat kan worden gewijzigd, ik heb getest door een STL-bestand te degraderen, maar mijn externe vormen zijn te gedegradeerd. 

martele_concave.jpg

Hallo

Het doel is om een visuele weergave te hebben of wil je een onderdeel maken om het te produceren?

Hallo

Het is relatief eenvoudig tot heel gemakkelijk met de 2019-versie, die een functie heeft die speciaal hiervoor is ontworpen.

Voor de 2018-versie en lager op buis- of vaasachtige vormen is het nog steeds oké, maar voor ringen zou het veel donziger moeten zijn.

Vriendelijke groeten

Ik wil een onderdeel maken voor de productie, 

Hoe het werkt: in 2019 gaan we binnenkort door naar 2019, maar voorlopig zitten we nog onder een lagere versie dan 2018. Ik doe een analyse ten opzichte van 1 punt op het oppervlak dat momenteel met een paar tienden is verschoven. 

Vriendelijke groeten 

Ik heb de functie in 2019 geprobeerd, maar deze is nog steeds te regelmatig en niet gemakkelijk aan te passen

Het is merkwaardig, want in de 2019-versie ga je uit van een afbeelding, wat ook betekent dat het resultaat en de finesse afhangen van de kwaliteit van de foto, niet meer en niet minder. Als je een lijntekening hebt, geeft dit geweldige resultaten.

Wat betreft de eenvoudige aanpassing of niet, hoe denkt u dat u verder zult gaan, ongeacht de tool die u kiest.

Vriendelijke groeten

Ik heb helaas geen tekeningen van het gehamerde, ik zie echt niet hoe ik het moet doen, zelfs niet op een draad zonder dat er een defect is tussen elke kant... Ik wil daarna buigen om de cirkel te vormen (PJ)

anneau_martele_v2.sldprt