Hallo, ik heb een vraag over de k-factor na het uitvoeren van plaatwerkfunctieherkenning op een geïmporteerd onderdeel.
De K-factor lijkt geen invloed te hebben op de afmeting van het uitgeklapte, is dit normaal of heb ik een verkeerde behandeling gemaakt?
Ik gebruik versie 2017 SP3.
Dank u voor uw antwoorden.
gt22
19 juli 2018 om 13:29
2
Als u de K-factor wijzigt
U moet ook de oude Unfold verwijderen
en maak er nog een
Eerder een plaat gemaakt
En na modificatie
en controleer het diff
@+
Als je bedoelt het verwijderen van de oude ontvouwing: is het om het in een staat van verwijdering te brengen of om het volledig te verwijderen (ik weet niet of dat mogelijk is)?
Het hangt ervan af of je de buigradii verandert, want anders verandert er niet veel.
2 likes
g
19 juli 2018 om 14:49
5
Hallo, als je meerdere vouwen hebt, zorg er dan voor dat je de algemene K-factor wijzigt en niet die van een van de vouwen!
Vriendelijke groeten.
1 like
Ik heb een tutorial waarin wordt uitgelegd hoe je de buigradii van een geïmporteerd onderdeel kunt wijzigen.
1 like
"Het hangt ervan af of je de buigradii verandert, want anders verandert er niet veel."
Wanneer ik een plaatwerkonderdeel maak, verandert de afmeting van het uitgevouwen onderdeel als ik de coëfficiënt van de K-factor verander. Ik wijzig de K-factor van de plaatwerkfunctie en ik controleer of de ply-functies de parameters volgen. "Ik heb een tutorial waarin wordt uitgelegd hoe je de buigradii van een geïmporteerd onderdeel kunt wijzigen. " Heel erg bedankt, je oplossing stelt me in staat om de beoordeling aan te passen aan de K-factor.