Ik heb leab feat part functies gemaakt waarmee ik automatisch meerdere functies op een onderdeel kon invoegen.
Deze functies (LFP) kunnen variëren , dus ik heb nu configuraties gemaakt, ik wil graag dat mijn tekening automatisch verschijnt, het type configuratie van de functie, is het mogelijk?
Het type komt overeen met de naam van de configuratie?
Als de naam van de functieconfiguratie voorkomt in de eigenschappen of in de naam van de functie (in de Feature manager boom), dan zal het niet al te ingewikkeld zijn door een VBA-macro.
Anders is het misschien niet gemakkelijk.
Heb je hier een voorbeeldstuk om aan te bevestigen?
Voor mij is dit niet haalbaar in de basisfuncties van SW. U kunt hoogstens een lijst maken van de bibliotheekfuncties die worden gebruikt door de ontwikkeling van een macro (aangezien u er meerdere op hetzelfde onderdeel gebruikt), evenals hun gebruikte configuratie, maar niet door een notitie te maken die de naam van de configuratie van het puntige gezicht zou ophalen.
Een truc zou kunnen zijn (zolang je het niet erg vindt) om de naam van de configuratie te "schrijven" door materiaal te verwijderen. Dit zou gebeuren op het niveau van de bibliotheekfunctie en de tekst zou dynamisch worden gekoppeld aan de configuratienaam. Gezien te worden afhankelijk van het soort functies dat je uitvoert.
Ik ben het daar niet mee eens! (altijd gedroomd om dat te zeggen^^)
Wanneer je je notities aanmaakt, moet je naar de eigenschappen aan de linkerkant gaan op "link property" (icoon; een blad met hand en een ketting)
Open vervolgens op "Model in de weergave waaraan de annotatie is gekoppeld" het vervolgkeuzemenu en selecteer "SW-Configuratienaam"
Aan de andere kant, wees voorzichtig. Je notitie moet aan de weergave zijn gekoppeld en niet uit het zicht (meestal wordt je weergave vierkant gestippeld om aan te geven dat deze is gekoppeld wanneer je de notitie hebt gemaakt)
In de hoop dat ik je verzoek goed heb begrepen
Edit: Ik ben mijn antwoord aan het afronden. De notitie neemt dan de naam van de huidige configuratie in de weergave. Het is aan jou om ze in de 3D te benoemen op basis van je interesse
We hebben het niet over het ophalen van de configuratienaam van een kamer (heel eenvoudig en volgens de methode die u noemt), maar over het ophalen van de configuratienaam van een bibliotheekfunctie die in een kamer is ingevoegd! Of zelfs, zoals beschreven, meerdere bibliotheekfuncties die op één onderdeel zijn ingevoegd. En dit alles op het gebied van de indeling van de kamer en niet de boekenkastfunctie!