In solidworks heb ik een model van een onderdeel met accessoires in de afmetingen van het model.
Is het gemakkelijk om maximale minimale configuraties van de kamer te creëren door te bepalen dat de afmeting maximaal of mini is zonder de afmetingen handmatig te forceren? Als u de afmetingen van het model wijzigt, worden de configuraties automatisch gewijzigd.
Ik wil aanduidingen zoals "maximum", "mini", "gemiddeld" in mijn configuraties invoeren en alleen de afmetingen of toleranties van het model wijzigen, is dat mogelijk met een familietabel?
U hebt het hulpprogramma "Toleranties" (uit de myCADtools-suite) waarmee u de taken kunt uitvoeren die u wilt. Pas toleranties toe op een selectie van afmetingen. Bereken afmetingen in Maxi, mini, gemiddelde, een optie stelt u in staat om de afmetingen te berekenen en te wijzigen voor de actieve configuratie of voor alle configuraties. Enz...
Ik nodig u uit om de presentatie van de tools van de myCADtools-suite (http://www.lynkoa.com/contenu/pr%C3%A9sentation-des-utilitaires-mycadtools-2017-0) te lezen. Bovendien heeft u met uw myCADservices Privilege-abonnement toegang tot downloaden.