Hallo allemaal,
Ik heb een doos gemaakt en ik ben op zoek naar een randfilet op mijn assemblage (in eerste instantie leek het me eenvoudig om de filetfunctie in het menu Assemblagefunctie te gebruiken, zie onderstaande afbeelding), maar als ik dit doe, wordt de straal alleen gemaakt als een element van de assemblage (doosrand) en het is niet mooi! Kun je me alsjeblieft vertellen of er een functie of truc is om de filet op de rand te maken die beide delen (beide doosranden) bevat, in de montagemodus. Bij voorbaat dank
Vriendelijke groeten
Meester
PS: slw2014, afbeelding van de rand en afbeelding van het resultaat dat niet bevredigend is
arete.jpg
Hallo
De "Fillet"-functie van assemblage kan namelijk alleen worden uitgevoerd op een rand die bij een onderdeel hoort (met of zonder de mogelijkheid om de functie in het onderdeel te laten zakken).
Voor uw voorbeeld raad ik u aan de assemblagefunctie "Material Removal Scanning" te gebruiken. Een schets die de vorm van het blad weergeeft en een schets die de opeenvolging van randen van een van de 2 stukken laat zien.
Vriendelijke groeten
c2.png
5 likes
Hallo jmsavoyat,
Bedankt voor je antwoord en ik heb je suggestie geprobeerd zonder het gewenste resultaat te krijgen. In feite heb ik verschillende benaderingen getest zonder de oplossing te vinden, misschien heeft het te maken met mijn profiel aan boord ... Ik voeg de tekening van het onderdeel toe om de moeilijkheidsgraad te laten zien, bedankt als je een oplossing hebt.
Vriendelijke groeten
assemblage_test_bord.sldasm
Hallo
Je hebt alleen het montagedocument geboekt. De 2 stuks ontbreken.
Vanuit de montage moet je de functie "Pack and Go" of "Composition to go" gebruiken of een zip maken van de 3 bestanden.
Bedankt
1 like