Ik ben op zoek naar de oplossing om een spiraalbewerking uit te voeren op een tonvormige rol die past bij de constante straal van mijn wiel.
Kortom, de kiezelsteen zal de drijvende kracht zijn.
De rol heeft een x-straal volgens het gedefinieerde profiel.
Ik werk met een omnidirectioneel rolprincipe om defecten te corrigeren.
Morgen zal ik een vereenvoudigde aanpak indienen met een herhaling van materiaalverwijdering, maar niet in een spiraal, het risico is dat er een verticuteermachine ontstaat die mijn deel snijdt om te worden geroteerd.
Hallo, dat is perfect! Ik denk aan je aanpak, of je hebt meerdere propellers in verhouding tot een diameter.... Maar hoe zorg je ervoor dat de verschillende propellers uiteindelijk samenvallen op één propellerpad. Op het forum vond ik deze aanpak met dit voorbeeldbestand.
Ik ga er vanochtend aan werken, ik zal mijn voortgang indienen.
Een andere mogelijkheid is om een spiraal te maken die op het torische oppervlak van de rol is opgerold, gevolgd door een verwijdering van materiaal door te scannen... Het onderdeel is bevestigd in SW 2019 versie.
Heel erg bedankt, ik wist niets van dit gebruik van een opgerolde propeller, ik was beperkt door de ondersteuningsschets, d.w.z. een cirkel met de enige mogelijkheid om een taps toelopende toe te voegen... Fijne dag.