Ik heb momenteel een project om twee motoren en een badmintonshuttle te modelleren (zie screenshot) Ik heb de montage al, ik moet de animatie nog doen, maar ik kan het niet... Ik zou graag willen weten hoe ik de twee motoren kan laten draaien, en ervoor moet zorgen dat het vliegwiel tussen de twee motoren "valt" en op een natuurlijke manier door de twee motoren wordt aangedreven , zonder dat ik zelf zijn baan hoef te bepalen En indien mogelijk, heb een curve van dit traject...
Sterker nog, ik denk dat gt22 betekende dat je tangensschijven (schetstype) moet maken zodat een rol wordt aangedreven door degene die gemotoriseerd is . En dat de baan van het stuur moet worden gemaakt met een spie die in een schets kan worden geconfigureerd, op een middenvlak tussen de rollen en in de as van het stuur.
A.Leblanc ah oké, maar idealiter wilde ik dat het stuur door de rollen werd gelanceerd, zonder dat het traject vooraf werd vastgelegd ... dat het stuur door wrijving wordt gelanceerd en vervolgens in vrije val komt