Het is een vraag die stom klinkt, maar helemaal niet! ;) Kortom, ik zou graag een gebouw willen snijden met behulp van een materiaalverwijdering, maar het gebouw weigert in tweeën te worden gesneden...
Het is een assemblagedossier van verschillende elementen: Mijn gebouw en een productielijn binnenin. Kortom, het is een RWZI-import, dus mijn gebouw bestaat uit een enkel stuk oppervlak, ik weet niet of dat de reden is waarom het verwijderen van materiaal weigert van toepassing te zijn, maar het irriteert me enorm:(
Welke versie van SW gebruik je? Omdat de oude versies het niet mogelijk maakten om oppervlaktecomponenten te tekenen.
Anders is het in feite niet mogelijk om materiaal van oppervlakken in een assemblage te verwijderen. :-(
Uiteindelijk zou u de assemblage als onderdeel moeten registreren en op dat moment kunt u een oppervlakteverwijdering uitvoeren, of de beperkte oppervlakken gebruiken...
Nou, dus het is me nog steeds gelukt, ik moest een importdiagnose uitvoeren die mijn onderdeel in "Geïmporteerd" veranderde, toen dit eenmaal was gedaan, slaagde ik erin om mijn bezuinigingen te maken, met een beetje moeite kreeg ik verschillende foutmeldingen zoals "functie onmogelijk op te lossen, het zou nul dikte genereren" maar door een beetje aan te dringen, kreeg ik mijn resultaat briljant;)
@Bart goed uit, want ik wil een plan maken dat bepaalde muren van mijn gebouw uitsluit voor meer leesbaarheid en het blijkt dat de dwarsdoorsnedes die in de montage zijn gemaakt, niet worden weerspiegeld in de tekeningen...
Bovendien heb ik geprobeerd bepaalde specifieke stukken stukken te verwijderen, wat de dwarsdoorsnede me niet toestaat.