Extrusie in een assemblage

Hallo weer,

Een nieuw vraagje voor jullie experts:

Hoe kun je een extrusie maken in een assemblage. Inderdaad, ik wil deze extrusie niet zien verschijnen, alleen in de montage en niet alleen op het onderdeel.

Bedankt voor je wijze antwoorden

Stoppen!!! Ik heb net gevonden: in ASSEMBLY FUNCTIONS...

Excuses voor het ongemak

1 like

lol er is niets te doen

Edit: vergeet niet uit te leggen (indien mogelijk in detail) wat je vindt voor de kameraden die dezelfde vraag stellen

4 likes

Je hebt gelijk, een beetje pedagogiek kan geen kwaad.

Dus in een assemblage kunnen we een schets maken (onafhankelijk van alle onderdelen van de assemblage) en van deze schets een extrusie maken.

Uiteraard zal deze extrusie alleen zichtbaar zijn in de assemblage en niet in het deel waarop de extrusie net is gemaakt.

a.png

Hoi allemaal

Ik kom terug op dit bericht omdat ik graag zou willen dat mijn onderdeel wordt gewijzigd als ik materiaal in de montage verwijder.

Als ik mijn onderdeel open, blijft het ongewijzigd terwijl ik in de montage materiaal moet verwijderen, kleine precisie, ik wil dit doen omdat ik in een montagevoorbeeld meerdere onderdelen tegelijk moet wijzigen:

Ik heb drie stukken op elkaar en ik wil een groef maken voor bijvoorbeeld een dia , dus ik maak een schets die bij de assemblage hoort en ik doe mijn materiaalverwijdering , maar als ik mijn stuk afzonderlijk open, is het zoals het oorspronkelijk was...

Ik probeer het resultaat op verschillende manieren te zoeken en te doen en altijd hetzelfde...

Ziet iemand wat ik wil doen en is het mogelijk?

Bedankt