Solidworks 2015 sp3
Ik kan "deze configuratie" kiezen met het pictogram "config" in het vak voor het wijzigen van de hoekwaarde, maar wanneer ik de waarde wijzig, wordt deze waarde toegepast op alle configuraties.
Solidworks 2015 sp3
Ik kan "deze configuratie" kiezen met het pictogram "config" in het vak voor het wijzigen van de hoekwaarde, maar wanneer ik de waarde wijzig, wordt deze waarde toegepast op alle configuraties.
U moet de knop in het beperkingsmenu niet gebruiken, deze werkt niet,
Aan de andere kant, door te dubbelklikken op de beperking, laten we de hoekdimensie in de 3D verschijnen en door erop te klikken, kunnen we deze wijzigen zoals elke andere dimensie en daarom de configuratie kiezen als we dat willen.
Hallo
Heeft u de opdracht "Dimensie configureren" geprobeerd wanneer u met de rechtermuisknop op de hoekdimensie klikt?
Hallo
Probeer uw beperking te verwijderen (verwijderen, niet verwijderen/verwijderen) met de initiële hoek en maak een andere (dezelfde) beperking met de nieuwe gewenste hoek.
Hallo
Ter info, dit is een SOLIDWORKS-bug, hier is de referentie in de kennisbank:
438977 | Gewijzigde afmetingen (deze configuratie) veranderen in elke configuratie, als ze worden bewerkt met Featuremanager | Openen |