cph
23 juli 2013 om 12:50
1
Hallo
Ik heb waarschijnlijk een parameter die is gewijzigd
Als ik in een vak met een waarde klik, verschijnt er een vak op een gele achtergrond naast
Ik weet het niet als ik een Excel-bestand open
In het samengevoegde bestand heb ik op "PLINTHE Lg 2500" geklikt
Wat is de instelling om te resetten om dit vak op een gele achtergrond te verwijderen.
Bij voorbaat dank
Slts
Philippe
capture.jpg
coyote
23 juli 2013 om 12:59
2
Hallo
Het is gewoon een opmerking die automatisch wordt gegenereerd door SolidWorks wanneer u een paneel benadert. U hoeft niets te verwijderen.
@+
cph
23 juli 2013 om 13:03
3
Bnojour
Ik wou dat deze opmerking niet automatisch verscheen
Is het mogelijk
coyote
23 juli 2013 om 13:21
4
Re
Je moet in de Excel-opties kijken, omdat het gewoon Excel-opmerkingen zijn, het zou mogelijk moeten zijn om te vragen om ze te verbergen, zie bijgevoegde afbeelding!
@+
options_excel.jpg
Hallo
A priori zou u, wanneer u uw deelfamilie bewerkt, de weergave van de opmerkingen standaard geactiveerd moeten hebben.
Ga naar "Bekijken" en schakel de optie "Alle opmerkingen weergeven" uit. Het gele label verschijnt niet meer.
Vriendelijke groeten
excel_commentaire.png
3 likes
cph
23 juli 2013 om 14:22
6
Ik heb net de oplossing gevonden
Subfamilie van onderdelen
-- Bewerk de functie en schakel het selectievakje in vervolgkeuzelijsten inschakelen uit
Nogmaals bedankt voor de info
Slts
capture.jpg
1 like
cph
23 juli 2013 om 14:24
7
Ik heb net de oplossing gevonden
Subfamilie van onderdelen
-- Bewerk de functie en schakel het selectievakje in vervolgkeuzelijsten inschakelen uit
Nogmaals bedankt voor de info
capture.jpg
coyote
23 juli 2013 om 14:53
8
Re
Wees voorzichtig, door dit vakje uit te vinken, verliest u de mogelijkheid om te controleren door middel van een vervolgkeuzelijst, d.w.z. de keuze van een configuratie van een onderdeel in een set (nieuw in 2013).
In uw geval corrigeert dit natuurlijk, maar het beperkt het gebruik van deelfamilies.
@+
2 likes