Deel Familie in Assemblage

Ik heb een assembly gemaakt waarbij ik verschillende onderdelen heb gemaakt en ik zou ze graag direct in de assembly willen kunnen instellen met behulp van de tool "onderdeelfamilie".

Dank u voor uw hulp.

HALLO

Kunt u ons een zeefdruk geven en preciezer zijn? Wilt u meerdere configuraties van de assemblage hebben met de verschillende onderdelen?

2 likes

Ik heb de verschillende configuraties al gedaan, maar ik was genoodzaakt om ze op elk onderdeel te doen. Wat ik graag zou willen, is een bord voor de montage en niet een bord voor elk stuk.

capture_decran_2022-09-21_105428.png

Hallo

Als uw assemblage uit slechts 2 - 3 stukken bestaat, is het misschien gemakkelijker om een stuk met 2-3 delen te maken.

Niets belet het volgende voor een tekening om een configuratie te maken die elk element isoleert.

1 like

Bedankt, maar het is niet mogelijk om dezelfde tafel voor verschillende kamers te maken?

En is het mogelijk om dezelfde kolom te gebruiken om verschillende dimensies in dezelfde ruimte aan te sturen?

Vanuit persoonlijk oogpunt is het sinds SW2009 dat ik geen Excel-tabellen gebruik om te configureren, ik geef er de voorkeur aan om de verschillende "identieke" projecten te scheiden, vooral omdat nu de grootte van de harde schijf niet langer een rem / beperking is, en bovenal heb ik liever dat het een variant crasht dan alle varianten. ;)

(SW plant??? nannn niet mogelijk :p )

Ja, in een ruimte kunt u alle afmetingen of functies vanaf de tafel bedienen. (voor het montagegedeelte weet ik het minder zeker, maar aangezien ik deze functie niet meer gebruik, kan ik je niet meer helpen.)

2 likes

Bedankt voor je antwoord, maar ik had graag meerdere beklimmingen willen rijden met dezelfde doos van de onderdelenfamilietafel en ik weet niet of dat mogelijk is.

En jazeker, maar we proberen een ontwerpbasis te creëren om die voor elk project en voor elk project een assemblage te kunnen gebruiken (copy/paste)

In dit geval moeten uw onderdelen  en/of assemblage een vergelijkingssysteem hebben dat de dimensies  zo aanstuurt dat u slechts 2-3 dimensies in uw tabellen heeft. Maar pas op dat het geen gasfabriek wordt.

1 like

Welke versie gebruik je en kun je je ASM delen met PRT's zodat je een kijkje kunt nemen?

1 like

Ik zit onder SW2022 en op de asm heb ik de onderdelen binnenin gemaakt en nu zou ik graag een familie van onderdelen willen maken die de 2 op hetzelfde bord aandrijft. (Ik heb alle ribben nuttig hernoemd)

montage1.sldasm

Hallo

Kijk of dat is wat je wilt doen; Ik ben jonger dan 2020. Om het te wijzigen volstaat het om de waarden in de aangepaste eigenschappen te wijzigen

cone_deporte.sldprt
1 like

Hallo

Nee, het is niet wat ik zoek, maar toch bedankt, ik zal een alternatieve oplossing vinden waarmee ik dit probleem kan omzeilen.

Dank u voor uw hulp.

Hallo

Heeft u geprobeerd om de deelfamilie (automatische aanmaak) voor het eerste item aan te maken, deze tabel op te slaan in Excel-formaat en ten slotte de kamerfamilie (uit het bestand) voor het tweede item?

Jeremy

Hallo?

Ja, ik heb het al geprobeerd en de gemakkelijkste manier is om een familie van onderdelen te maken voor de verschillende onderdelen en om verschillende configuraties in de ASM te maken.