Ik heb een klein probleem sinds ik in de lockdown-modus zit. Geen groot onderwerp, maar het wordt al snel vervelend omdat ik geen toegang heb tot bepaalde functies....
Bijvoorbeeld, op Solidworks, wanneer ik de "rechtermuisknop -> vergelijkingsbeheer" of "klik met de rechtermuisknop -> een tekeningweergave roteren" of vele anderen start, wordt een klein zijvenster geopend om de gewenste gegevens te valideren of in te voeren. Als ik in mijn bedrijf verbinding maak met mijn 2 grote schermen, heb ik geen problemen, maar op mijn draagbare werkstation (als ik telewerk), is het onmogelijk om de ramen te zien!!
En zodra de functie "vergelijkingsbeheer" bijvoorbeeld is gestart, kan ik niet meer sluiten of annuleren. Ik ben genoodzaakt om Solidworks "op de harde manier" te sluiten.
Weet je of er iets in de opties zit om dit te wijzigen??
Ter herinnering: de schermresolutie is 100% en ik wil de configuratie niet aanraken wanneer ik verbinding maak met dubbele schermen.
Start SW, open een nieuw venster dat "verbergt" en controleer vervolgens of uw pc niet in een multi-display-modus is gebleven (Windows-toets + P) en zo ja, plaats deze dan terug in de weergave "Alleen pc-scherm", dit kan uw vensters weer op het juiste scherm zetten, Dat is wat het thuis doet.
ONMOGELIJK om dit raam daar te vinden... Ik probeer al weken oplossingen, maar niets ... Het is alsof het uit mijn scherm is, maar ik heb geen manier om verder te gaan dan dat.
Sluit anders een tweede scherm aan, zelfs een tv, open SW en start elk venster dat "verstopt" om ze op het rechterscherm te verplaatsen en te sluiten ...