Ik schrijf vandaag op dit forum omdat ik een collega van mij heb bij de BE die niet beschikt over het openingsvenster dat de voortgang van de opening en het aantal onderdelen voor de assemblages aangeeft (foto bijgevoegd)
Hij moet een trucje hebben om het te activeren, maar ik heb hem nog steeds niet gevonden, kun je me helpen?
Je hebt gelijk! Ik keek naar mijn SW omdat ik het venster heb dat de prestaties weergeeft.
Aan de andere kant, als u episodisch wilt raadplegen, is er een pictogram dat de resultaten weergeeft. Aan de andere kant, om het systematisch bij elke opening te hebben, heb ik de juiste parameter niet gevonden en het document is raar over het onderwerp. :-(
U moet de registersleutel "IDS_VIEW_LDR_INLOADING" wijzigen in "ffffffff" in plaats van "00000001". Deze registersleutel is normaal gesproken te vinden in de sectie '[HKEY_CURRENT_USER\Software\SolidWorks\Solidworks 2019\General\DontAskAgainOptions]' voor SW 2019.
Of je gaat rechtstreeks naar het register en brengt de wijziging aan, of je gaat door de export van SW-instellingen die je vervolgens wijzigt in een teksteditor en vervolgens importeer je ze opnieuw, of je maakt een .reg bestand waarin je de regels zet die prima zijn, zoals: