Hallo
Hoe krijg je je afgeschuinde vellen eruit met Tekla?
Ik zou ze graag in een Excel-bestand willen uitvoeren, zou iemand bereid zijn om een sjabloon te delen?
Bedankt
Hallo
Hoe krijg je je afgeschuinde vellen eruit met Tekla?
Ik zou ze graag in een Excel-bestand willen uitvoeren, zou iemand bereid zijn om een sjabloon te delen?
Bedankt
dit is wat ik vond, misschien een begin van een walkthrough
Zie deze link
http://teklastructures.support.tekla.com/fr/system/files/document_attachments/190_FR_Notes_Localisation.pdf
@+ ;-)
Dank u @gt22, maar ik heb niet echt iets gevonden dat verband houdt met mijn vraag in dit document.
In dit document wordt uitgelegd hoe de wijzigingen tussen versie 18 en 19 van de software zijn doorgevoerd, toch?
Als je iets interessants hebt gezien, kun je me dan het paginanummer STP vertellen?
Bedankt
Hallo
De post is 3 maanden oud...
Voor meer precisie moet u ons vertellen of het een lijst met snelheden is die u wilt afdrukken.
Als dit het geval is, ken je alleen de grootste kust. Het ideaal zou zijn om een kolom te hebben met een A- en een B-rating, maar als je je op een industrieel machinepark bevindt, is dat niet hoe het werkt. Niets weerhoudt u ervan om uw Excel-document handmatig te bewerken tot twee kolommen.
De oplossing is gewoon om het plan af te drukken.
Ik moet mijn sheets afmaken in Excel!
Aan de andere kant kun je met de nieuwste versie van Tekla blijkbaar een echt blad daarvoor maken!