Blacha do cięcia stolarki otworowej

Witam, moje pytanie jest "stosunkowo proste"... Jak uzyskać arkusz przepływu z mojego modelowania w SolidWorks?

Wyzwanie : Jestem stolarzem i kontynuuję SolidWorks 2018. Raczej początkujący w CAD staram się jak najbardziej zoptymalizować czas, który nad nim spędzam. W tym celu chciałbym utworzyć arkusz technologiczny, który uwzględnia wszelkie zmiany w moich częściach i jest generowany automatycznie.  Wszystko to bez użycia zewnętrznego oprogramowania, takiego jak Excel...  Staram się więc wydobyć ogólne wymiary każdej części!

Utwór :
1- Myślę, że mogę użyć osobistych właściwości, aby wydobyć niezbędne informacje... ale brakuje mi wiedzy w tej dziedzinie. Zanim zacznę szukać informacji i oglądać godziny samouczków, czy uważasz, że to byłoby rozwiązanie?

2- Jeśli ścieżka nr 1 nie działa, jestem zdesperowany i zwracam się do Ciebie o szkic rozwiązania!

Nie wahaj się zapytać mnie o więcej informacji!

Dziękuję państwu za uwagę i wkład.

Zacząłbym od użycia SW blachy i /mechaniczno-spawalniczych narzędzi (deska to rodzaj blachy).

Będziesz wtedy miał dostęp do informacji, których szukasz. Aby uzyskać szybkość, spójrz na funkcję "kostka wizualizacji" (z pamięci).

3 polubienia

Wykonując spawanie mechaniczne, można wydobyć wszystkie długości niezbędne podczas rysowania (poprzez wstawienie również pęcherzyków znakujących).

Na rysunku: wstaw: --> tabela --> lista spawanych części.

Po zainstalowaniu tabeli zobacz załączony obraz, aby kolumna była długa.

Mam nadzieję, że to ci pomoże!

capture.png
1 polubienie

Witam

Nie odpowiadam bezpośrednio na Twoje pytanie, ale powinieneś wiedzieć, że istnieje specjalistyczny moduł do SWOOD i inne możliwości, aby iść szybciej i spędzić więcej czasu w warsztacie.

Oto link, pod którym możesz się dowiedzieć

I filmik, który Cię też poinformuje ;-)