Ik heb mediaanoppervlakken gemaakt van een volumelichaam, en ik moet het hoofdlichaam verwijderen en alleen het oppervlak behouden, en dus zodra ik het hoofdlichaam verwijder, wordt het neutrale vlak ook verwijderd 'wat logisch is' , heb je een idee hoe je dat moet doen? Ik weet niet of ik de verbinding tussen het hoofdgedeelte en de gecreëerde oppervlakken kan verbreken?
In het volume van uw kamer klikt u met de rechtermuisknop op het volume dat u wilt verwijderen en u klikt op verwijderen/behouden lichamen en het zal met deze functie worden verwijderd zonder uw oppervlakken toe te rekenen.
Ik was een beetje onduidelijk, door de manier waarop mijn deel is getekend in een enkel deel 'zie vastleggen' en dus kan ik de functies waaruit ik het middenvlak heb geëxtraheerd niet verwijderen.
Het is dus goed zoals aangegeven, we moeten het lichaam verwijderen en niet de functie.
Door met de rechtermuisknop op het volume te klikken dat u wilt "verwijderen", klikt u op de functie die in het groen is aangegeven in de bijgevoegde afbeelding.
Edit: je zou in je boom een "Body-Remove/Keep" functie moeten zien, zoals geïllustreerd door @Mick hierboven.
Ah het werkt, heel erg bedankt aan jullie allemaal :D,
Ik wil een oppervlakteberekening van het chassis uitvoeren, ik weet niet of het uiterlijk van de functies in de boom van invloed zal zijn op de resultaten? 'Ik vind mijn vraag misschien een beetje dom, maar het is de eerste keer dat ik dit doe xD
Het is normaal dat functies verschijnen, en gelukkig kun je de functies opnieuw bewerken, als je niet meer wilt dat ze verschijnen, kun je bijvoorbeeld exporteren in parasolid en opnieuw importeren, maar ik zie het nut er niet echt van in
Inderdaad, de functies worden niet verwijderd, het verwijdert alleen de volumebehuizing met behoud van uw ontwerpgeschiedenis.
In geen geval kunt u een "ouder" functie verwijderen zonder de "child" te verwijderen zoals het het op solidworks noemt.
Vanaf het moment dat u een functie maakt die afhankelijk is van een veld of een functie die deel uitmaakt van dit lichaam, verwijdert u noodzakelijkerwijs de functies die eruit voortvloeien.
In dit geval kun je sleutelen, door je middenvlak te maken met een schets in functie => referentiegeometrie = > vlak
Je maakt het net voor je middelste vlak en dan vraag je dat de volgende schetsen naar dit nieuwe vlak verwijzen.
Om dit te doen, klik je met de rechtermuisknop op een schets die verwijst naar de mediaan lan, je klikt met de rechtermuisknop, je drukt op "schetsvlak bewerken" en je selecteert je nieuwe plan.
Afhankelijk van het aantal schetsen dat afhankelijk is van dit plan, kan het lang zijn, maar je kunt in ieder geval alles verwijderen wat eerder in je geschiedenis staat.