Bestand al open op SW 2016

Hallo

Ik zou graag een assembly willen gebruiken over het onderwerp waar ik aan werk, maar het vertelt me dat het al open is in een andere app!!

Terwijl ik de gebruiker in kwestie ben!!

Ik heb de pc uitgeschakeld en meerdere keren opnieuw opgestart, maar niets helpt!!

Heb je dit probleem ooit ervaren?

Welke oplossing heb je gevonden ?

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groeten

Stéphane

Hallo

De assembly heeft waarschijnlijk een keer gestotterd, kijk of er in de map een bestand staat met een $ erin; Als er een is, verwijder deze dan gewoon en het zal weer goed zijn.

1 like

Hallo, bedankt voor je antwoord.

Ik heb het gecontroleerd, maar ik heb geen bestand met een $!!

Ik heb er een kopie van gemaakt door het te hernoemen, waardoor ik eraan kan werken, maar dat heb ik niet gedaan

erin geslaagd om het te verwijderen!!

Ik werk niet lokaal maar op een server dus ik kan niet precies alles doen wat ik wil :)!!

Fijne dag.

Vriendelijke groeten

Stéphane

Hallo

Maak een kopie van de vergadering en overschrijf  vanavond het origineel.

Moge de kracht met je zijn.

Bedankt OBI WAN :)!!

Hallo
Dit gebeurt vaak wanneer een solidworks-proces onjuist is gesloten en de toegang tot bestanden blokkeert.
Controleer de proceslijst van Taakbeheer om te zien of een SolidWorks-proces blijft bestaan, ook al is het niet zichtbaar. Zo ja, verwijder deze dan.

Bedankt, ik heb al deze manipulaties al gedaan, maar zonder succes!!

Met een kopie werkt het prima, maar ik kan het bestand dat is vergrendeld gewoon niet verwijderen.

Dat weerhoudt me er op zich niet van om vooruit te kunnen!

Nogmaals bedankt aan iedereen en een fijne dag verder.

Het is inderdaad op serverniveau dat je moet handelen, je hebt zeker een netwerkverbinding verbroken.

Ja, het is me al overkomen en meestal is het de volgende dag geregeld.

Moge de kracht met je zijn.

1 like

Ok dank u allen.

Goed einde van de dag.