Deze keer is het voor een beetje info, geen grote problemen;)
Ik merkte dat Solidworks mappen voor mij heeft gemaakt met de naam fxp1, fxp2, fxp3... Ik heb geen idee waar het uit kan komen... Zijn dit belangrijke bestanden? Heeft het gevolgen als ik ze verwijder? Weet iemand waarom ze zijn gemaakt? Waar zijn ze voor?
Ze zijn gemaakt op hetzelfde niveau als de bestanden die sommige van mijn onderdelen bevatten (Exploitable, Parts, Transferable).
Bijgevoegd een screenshot van de bestanden en hun samenstelling.
Het is raar... Omdat ik geen gebruik maak van de STEP of IGES export... Ik gebruik de ACIS-export (. SAT) en de data komen niet overeen met mijn export... De laatste export die ik deed was op 19/05/14... In de tussentijd niets.
Haaa, gefeliciteerd Tomalam, ik was het helemaal vergeten... Ik heb de FloXpress-module niet zo lang geleden getest, deze kon overeenkomen met de data! Trouwens, zoals destijds in een vraag werd vermeld, zag ik het nut van deze module niet in, ik ga deze bestanden verwijderen!
@Bart, nee, ik heb ondertussen geen wijzigingen aangebracht aan mijn ACIS, sinds 19/05, ik heb ze pas vandaag aangeraakt, vandaar mijn vorige vraag trouwens (Montageprobleem);)