Bestand niet gevonden bij het openen van de stap

Hallo

Ik heb afgelopen juni een solidwork-training gedaan en sinds wanneer ik trappen open, merk ik dat ik onderdelen heb die niet in de subassemblages te vinden zijn en ik weet niet hoe ik dit moet verwijderen.
Ik kan indien nodig een screenshot delen.
Bij voorbaat dank voor uw hulp comu.

Hallo

Ja, als je een zeefdruk kunt delen, evenals een stap om te testen.

2 likes

Hallo
Van mijn kant heb ik soms problemen bij het importeren van STEP, als ik de STEP direct open, krijg ik een leeg model... Probleem dat ik oplos door de STEP te openen via SolidWorks (File>Open). Als het helpt

2 likes

Bedankt DoubleL, ik open Solidworks...

1 like

Hier is de zeefdruk

Probeer met deze instellingen, om ze te openen, doe gewoon als de printscreen

3 likes

Hallo @h.yilmaz

Ik heet je van harte welkom op het forum.

Ik hoop dat we je kunnen helpen bij het oplossen van een paar problemen!

Vriendelijke groeten

Goedenavond, ac_cobra_427, ik heb geen raam "3" dat opengaat. na het selecteren van Stap wordt de assemblage direct geopend.

In feite, wanneer u STEP selecteert in bewerking nr. 2, moet u op zoek gaan naar een STEP en deze vervolgens knippen zonder deze te openen

en daar zal er een optievak zijn dat je moet openen en de opties moet zien die ik eerder heb geplaatst

1 like

Ik vinkte aan zoals jij en... Soortgelijk...

Oh ja, en het opent het voor mij in assembly.asmdot
image

en als ik een nieuw onderdeel open, heb ik elke keer een geïmporteerd onderdeel:

En het doet het me al sinds dezelfde tijd. Ik moest een instelling wijzigen, maar ik weet niet welke...

Stomme vraag, heb je geprobeerd om met de rechtermuisknop te klikken en de verwijdering te annuleren (op de verwijderde delen) Het lijkt mij dat ik ooit dit soort problemen had en dat het had gewerkt

1 like

Het lijkt mij dat u uw documentsjablonen met geïmporteerde onderdelen en lichamen hebt opgeslagen,
Probeer te beginnen met de standaardsjablonen, er zijn duidelijke beschrijvingen in Google en YouTube

5 likes

Ik zal proberen! Bedankt

Ik klik met de rechtermuisknop op het onderdeel in mijn assemblage? Ik zal het ook proberen. Bedankt

Ja, dat is het

Ik heb de standaardinstellingen gereset en ik heb de body nog steeds geïmporteerd...

Ik zie niet waar is " verwijdering ongedaan maken "...

Hallo @h.yilmaz

Plaats uw ASM met de functie (Pack an go) - Bestand ==> Pack an go ==> opslaan in het ZIP-bestand.

Er moet een eenvoudige uitleg zijn die u moet geven bij het lezen van uw bestanden en alleen de ASM kan deze zien

Vriendelijke groeten

2 likes