Plaats je RWZI zodat we er naar kunnen kijken.
In feite is het de hele stap in vrije toegang die met deze onderdelen wordt geladen die niet kunnen worden gevonden zolang de stap een assemblage is. Als ik je de stap stuur, zie je niets. Ik denk dat ik een instelling in mijn SW moest veranderen, maar ik weet niet waar ...
Hier is de stap
een ander ding, wanneer ik een assemblage maak door nieuw/montage te doen, vraagt het me de weg voor de 3 stukken die in de tredeopeningen verschijnen (Body_21, FiletPinL en FiletPinR_3), waarbij ik echt denk dat het niet van de trede komt, maar van een instelling die op mijn SW is verplaatst...
Het lijkt erg op wat @Lynkoa15 zegt → modelbestand (hier assemblage) dat niet leeg is.
Wees voorzichtig voor stappen, het is mogelijk dat het assembly-modelbestand in de onderdelenmap of elders wordt geopend.
Om te controleren, in de solidworks-optie, kijkt naar de pad(en) voor documentsjablonen.
Vervolgens doe je een zoekopdracht in deze paden van alle .asmdot, die je een voor een opent in SW als een van de bestanden niet leeg is en je 3 bestanden bevat waarvan de link het niet kan vinden, je hoeft het alleen maar te legen en te overschrijven.
Ik heb de zaak al een keer gehad en voordat ik erachter kwam waar het vandaan kwam, had ik het een beetje moeilijk.
Hetzelfde @ac_cobra_427 , wat bevestigt dat het afkomstig is van uw sjabloonbestand zoals hierboven beschreven, en niet van de importopties.
Ja, ik denk dat het mijn sjabloonbestand is dat zorgen baart... maar ik kan de map niet vinden waar het is...
U moet de verborgen bestanden weergeven:
Kijk dan in de assemblagemap en ook in de onderdelenmap en je opent alle .asmdot totdat je degene vindt die niet goed is.
Als degene in de assemblagemap goed is en de verkeerde in de onderdelenmap staat, zoals ik me voorstel, vervang dan de slechte door de goede (lege).
U moet weten dat als u de artikelmap scheidt van de assemblagemap bij het maken van een stapassembly, er een modelbestand in de artikelmap wordt gemaakt (vandaar het duplicaat).
Dan een slechte wegligging en je moet het onbewust hebben aangepast.
Geweldig, bedankt dat ik het heb gevonden. Hier zijn de aanwezige bestanden.
Wat moet ik nu doen? Verwijder ik alles? maar dan zou ik niet meer de standaard sjablonen hebben...? de pH-box is raar, ik weet niet wat dit onderdeel hier doet...
Nogmaals bedankt voor je hulp!
U kunt de ph-box verwijderen (of naar een opslagmap verplaatsen voor het geval dat)
Voor het sjabloonbestand dat u opent, leegmaakt het en schermt het door het opnieuw op te slaan als sjabloonbestand.
Bedankt!
Ik deed de manipulatie. alles is goed!! Nogmaals bedankt voor je hulp!
Vergeet niet het beste antwoord te valideren