Bestand voldoet niet aan de voorwaarden van een workflow

Hoi allemaal

Af en toe heb ik Solidworks-bestanden die weigeren gearchiveerd te worden. De foutmelding is dat het bestand niet voldoet aan de voorwaarden van een workflow, terwijl als het zich in een workflow bevindt (versie 12 van het bestand), dit komt omdat het aan de juiste voorwaarden voldoet. Door in te loggen admin, het werkt echter, de gebruikersrechten zijn ok. Mysterie van PDM. Zelfs de ondersteuning begrijpt het niet.

Als iemand al dezelfde pb heeft

Bedankt

Hallo

Is het een 3D, een tekening of een ander bestand dan SW?

Als uw bestand versie 12 is, wat is dan het pad geweest? Is het slechts 12 keer gearchiveerd of is het van status veranderd (goedkeuring, indexverhoging ....)?
Plaats een afbeelding van zijn geschiedenis, het zal je in staat stellen beter te begrijpen hoe hij daar is gekomen en op welk punt een overgangstoestand blokkerend wordt.

Sorry Pierre,

Ik zag net je antwoord. Ik zal ernaar kijken en contact met je opnemen.

Hallo

Wees voorzichtig in de levenscyclus van uw bestanden, u kunt voorwaarden hebben om van de ene staat naar de andere te gaan.

Bijvoorbeeld: afhankelijk van het type onderzoek vraag ik om al dan niet een dubbele handtekening met een verplichte toelichting.

Of voor validatie na een beoordeling, het verplicht invullen van het veld 'Onderwerp van beoordeling'

Jerome