Hoi allemaal
Voor een project moet ik een zegelketting modelleren. Tijdens mijn modellering genereert mijn productbestand tweedelige bestanden. Sinds gisteren krijg ik bij het openen van het productbestand een foutmelding dat "het volgende bestand (deel 1) niet is gevonden of niet de juiste informatie bevat. Gebruik de opdracht op het bureaublad om de juiste bestanden te vinden". De bestanden behoren echter allemaal tot dezelfde map en worden allemaal onafhankelijk geopend. Wat te doen?
Vriendelijke groeten.
collierserrage.png
Hallo
Het is een waarschuwingsbericht wanneer u de naam wijzigt vanuit Windows Verkenner.
In jouw geval is dat het accent op è (Figuur 1).
Geen accent in bestandsnamen met CATIA.
Aan de andere kant, op jouw exemplaar kan ik de grafiek niet goed zien, het lijkt erop dat er alleen het skeletgedeelte is?
Edit: raar ding in het bericht, er is geen record pad en CATIA had je moeten waarschuwen als de opdracht open stond dat de bestandsnaam niet correct was.
Probeer het bureaublad te openen en kijk wat CATIA je laat zien
Tabblad:Bestand / Bureaublad
Goedenavond
Allereerst bedankt voor je antwoord. Als bijlage zet ik wat mijn bureaublad me laat zien. Wanneer naar de bestandsnaam. Ik heb geen van hen hernoemd sinds Windows. De andere twee vijlen zijn ketting. CATPart en skelet.CATPart
bureaucatia.png
Hallo
Het stuk "Ketting. CATPart" zit niet (meer ) in uw COLLIER_SERRAGE assemblage. CATProduct, als er een schakel ontbrak, zou deze strak op een rode achtergrond staan, dus je moet het "ketting" stuk opnieuw invoegen. CATPart" .
Als je nog steeds de melding hebt bij het openen van een CATDUA op het CATProduct, zou het de spooklink moeten verwijderen.
Tab: Bestand / Bureaublad dan wijs je aan COLLIER_SERRAGE. CATProduct "Klik met de rechtermuisknop / CATDUA.
Uiteindelijk heb ik het weer gedaan, niets werkte. Ik vraag me af of het probleem niet te wijten was aan de back-up, want ik krijg deze foutmelding.
colliersauvegarde.png
Er zijn kansen.
Het gebruik van de Records Manager is de beste praktijk bij het werken met een assemblage en onderdelen in dezelfde sessie.
Hiermee kunt u zien wat er is gewijzigd (Status), de naam van de bestanden (Naam), de locatie waar de bestanden zijn opgeslagen (Pad), wat CATIA doet als u op OK klikt (Actie) en ten slotte de machtigingen voor de bestanden (Access Right).
Ik raad je aan om het venster te verbreden om de informatie te zien.
Tip: de tabbladen gedragen zich als filterschakelaars "A-Z; Z-A"
Edit: als je het CATIA-document hebt geïnstalleerd (druk op F1) na het selecteren van de opdracht "records manager"
1 like
Bedankt voor de informatie over de downloadmanager. Ik heb de Catia doc niet geïnstalleerd, maar ik stel me voor dat ik hem op internet kan vinden.
Ja, typ "catiadoc" in uw zoekmachine.