Na een verandering van computer zijn mijn onderdeel- en tekeningbestanden niet meer aan elkaar gekoppeld. als ik het onderdeel bewerk volgt de tekening maar ik kan het niet meer aanroepen bij Bestand/Tekening maken.
Het kan zijn dat ik iets heb gemist bij het overzetten van bestanden
Iemand kan een truc zijn om ze gesynchroniseerd te maken
Het moet op een ordelijke en methodische manier gebeuren.
Kijk hoe de bestanden zijn opgeslagen op de oude harde schijf of in de back-upschijf.
Controleer of de bestanden op de nieuwe computer in dezelfde boomstructuur worden opgeslagen (strikt dezelfde naam, dezelfde structuur).
Open de kamer en probeer dan een nieuw MEP aan te vragen, Solid zal je vertellen dat dit bestand al bestaat (als de bomen hetzelfde zijn als oorspronkelijk.
Als het niet werkt, doe dan "opslaan als" zonder te valideren om te zien of SW probeert de back-up te doen (en als het overeenkomt met de boomstructuur van de oude computer.)
Anders opent u de MEP in een tweede keer en kijkt u door "op te slaan als" wat SW voorstelt als een back-upplaats.
Dat is het om te beginnen, maar het komt waarschijnlijk overeen met wat je hebt gedaan: maar controleer het nog een keer, want de duivel zit altijd in de details.
Om het probleem op te lossen dat moet worden begrepen, is dit hoe SW-index, of beter gezegd, bestanden niet indexeert. Ook moet worden opgemerkt dat er in standaard SW geen database is in de zin van een DBMS, wat betekent dat er geen neerwaartse en opwaartse indexering is. Anders gezegd en misschien eenvoudiger bewoordingen ;-)
De ouder onthoudt de band met de kinderen niet.
Aan de andere kant onthouden kinderen het pad dat hen met hun ouders verbindt.
Als u echter vraagt om een MEP van een kamer, dus beginnend bij het deel. Dit doe je vanuit een open ruimte of een ruimte die niet geladen is. In beide gevallen is het verplicht om de ruimte aan te geven met de "browse" functie. De bladerfunctie is niets meer of minder dan het pad van het vliegtuigkind naar het moederstuk.
U zult merken dat SW geen pad voorstelt, maar als het kind of de DRW in dezelfde boom staat, zal het u vertellen dat dit plan al bestaat. Als je in een andere boom zit (wat waarschijnlijk jouw geval is) en nou ja, "beschuit, het gaat verloren in de appels". Dus om niet te dom te klinken, stelt hij voor dat je "bladert").
Wat in uw geval lastig is, is dat als u veel assemblages heeft die veel onderdelen bevatten; Het kan zijn dat je de paden moet reconstrueren met een mano, als je de boomstructuur niet ergens hebt onthouden voordat je de computer vervangt.