Ik heb een probleem met het geïmporteerde bestand als STEP (assambly). Soms worden sommige delen waaruit het geheel bestaat grijs zonder enige mogelijkheid om de verwijdering ongedaan te maken en wanneer ik ze probeer te openen, krijg ik het bericht "beschadigd bestand".
Dit lijkt erop te wijzen dat hij de weg terug naar de verschillende RWZI's misschien niet zal vinden. Het kan zijn dat de uitgever van ASM-STEP niet rigoureus is in het voorbereiden van de STEP-export en dat het de ene keer wel en de andere keer niet werkt.
Dan moet u weten of u de STEP-onderdelen afzonderlijk van de ASM gebruikt om deze onderdelen bijvoorbeeld afzonderlijk te bewerken, of dat u het als STEP gebruikt zonder iets te veranderen (meestal een meerdelige 3D-print) Als je ze niet apart gebruikt, sla dan de ASM-STEP gedeeltelijk op en doe de vormherkenning, maak dan eenmaal in SLDPRT een STEP-export.
Omdat we niet weten wat je met de ASM-STEP doet, is het moeilijk om je te helpen!
Kunt u een ASM-STEP plaatsen die door uw systeem als beschadigd is verklaard? (als het mogelijk is, doe dan een "pack and go")