Beschadigde bestanden - Solidworks 2017

Hoi allemaal

Sinds ik ben overgestapt op solidworks 2017, heb ik het gevoel dat assemblages heel gemakkelijk beschadigd raken.

Ben ik de enige in dit geval? Met de 2015-2016 versie heb ik nooit een beschadigd bestand bericht gehad, aan de andere kant heb ik met de 2017 dit heel vaak terwijl ik geen slechte manipulatie doe.

Met vriendelijke groet,

Hallo, onder welk servicepack valt het?

2 likes

Hallo

Persoonlijk krijg ik dit soort berichten soms over bestanden op het netwerk.
Ik heb een niet heel snel netwerk en het probleem komt vooral daar vandaan.

Open je je bestanden vanuit het netwerk?

Jey

4 likes

Hallo

Bedankt voor je antwoord, ik zit op Solidworks 2017 SP2.0.

En in feite werk ik voornamelijk op mijn machine, ik exporteer dan naar het netwerk (vanwege het feit dat het netwerk hier niet geweldig is in termen van overdracht en synchronisatie).

Hallo

Zijn uw beschadigde bestanden op het netwerk?

1 like

Nee, ze staan op mijn machine, ik exporteer pas zodra de plannen klaar zijn.

@isomega, download het nieuwste S-pack dat al kan helpen.

Ben jij de enige in 2017? Het mixen van de versies is niet aan te raden omdat de opname in 2017 elke actie van die in 2016 of lager voorkomt.

2 likes

Ik ben de enige artiest in het bedrijf, en dus de enige die de 2017 ;)

Ik ga het nieuwste servicepack downloaden en ik zal zien ;) Ik was nog steeds erg verrast om geen soortgelijk bericht op Google te vinden, ik voel me een beetje eenzaam:)

Ja, ik denk dat we nu al naar SP4.0 moeten gaan

2 likes

SP4.1 omdat de 4.0 een beveiligingsprobleem heeft met Wind 10 voor info

2 likes

Ja, ik zag dat ik de 4.1 download, ik moet wachten tot de computerwetenschapper aanwezig is om zijn admin-code te zetten (pfffff)

2 likes

geleden Isomega  | 146 punten

Ik ben de enige artiest in het bedrijf, en dus de enige die de 2017 ;)Ik download het nieuwste servicepack en ik zie ;) Ik was nog steeds erg verrast om geen soortgelijk bericht op Google te vinden, ik voel me een beetje eenzaam:) »

Lynkoa is er om je minder alleen te laten voelen in het licht van je CAD-problemen ;-) 

In de hoop dat je de oplossing hebt gevonden.

1 like

"Ik moet wachten tot de informaticus aanwezig is om zijn admin-code in te voeren ".

Er is mij altijd verteld dat om SolidWorks goed te laten werken, de gebruiker altijd een lokale beheerder van het werkstation moet zijn.

2 likes

@flegendre normaal gesproken wel, maar het gevoerde beleid laat dit niet altijd toe

Nou, ik ben nog steeds niet in staat geweest om mijn 4.1-update te krijgen ... Lang leve de IT-afdeling, ik word aangeboden om mijn vraag te sluiten, en aangezien er ^^ blijkbaar maar heel weinig van ons zijn die problemen hebben met bestandscorruptie met het oog op de berichten, moet het mijn machine zijn, dus het probleem, ik zal ervoor zorgen dat het hele systeem correct opnieuw wordt geïnstalleerd met de updates van solidworks.

Dank u voor uw antwoorden

Hallo

SP5 is sinds gisteren beschikbaar als preview. Het zal over een paar dagen in de definitieve versie kunnen worden gedownload.

Ik denk dat het de moeite waard is om te wachten op je IT-afdeling...

Hallo

Ik heb ook regelmatig dit probleem met beschadigde bestanden. Vaak in het geval van montage (ca. 10 delen), soms in het geval van één onderdeel.

We hebben SP3. Ik ben niet de enige ontwerper in het bedrijf en een andere heeft dit probleem al gehad. 

Ik zal de oplossing van het downloaden van de laatste parkeerservice doorgeven, maar we zijn ongeveer 20. Is er een andere oplossing om dit probleem te voorkomen?

Bedankt