Fichiers excel pdm

Hallo

Is het nodig om een add-in te installeren om een beveiligd bestand te kunnen genereren wanneer we een Excel-bestand valideren via onze validatieflow?

Bijvoorbeeld, voor onze slddrw-plannen, wanneer we de status in de stroom voor goedkeuring wijzigen, wordt er automatisch een pdf-versie gegenereerd, ik zou graag hetzelfde willen reproduceren voor mijn Excel-bestanden, het is misschien geen pdf-versie, maar als ik bijvoorbeeld een duplicaat van het bestand kan genereren of een formaat dat ik misschien niet ken en dat geschikt zou zijn voor een Excel-bestand, zou het zijn Koel.

Bedankt.

Hallo

Wat is een beveiligd bestand? Als je het hebt over een bestand in de PDM-kluis, normaal gesproken kan het maken automatisch worden gedaan door regels (van de datamap), lijkt het mij, dus er is geen add-on nodig: de validatie van de stroom alleen kan het doen (de PDM-pro's kunnen me tegenspreken).

Hallo, u kunt een kopie van uw Excel-document maken en het alleen-lezen maken, zonder de mogelijkheid van verwijdering (alleen door de beheerder)

1 like

U moet een invoegtoepassing installeren om de taak uit te voeren.