PDM-uitgepakte bestanden

Hallo, op onze pdm, als ik op mijn bijnaam klik, vertelt het me dat ik 8 uitpakbestanden heb, maar als ik filter op mijn bijnaam om mijn bestanden te zien, heb ik er geen. Hoe weet je de naam en waar zouden deze uitgepakte bestanden zich bevinden? Bij voorbaat dank.

sans_titre.jpg

Hallo

Voer een volledige zoekopdracht uit op de hele kist, vervolgens het tabblad gearchiveerd / geëxtraheerd, en selecteer vervolgens uw naam.

Ik zou beginnen met zoeken als een admin om er zeker van te zijn dat ik alle bestanden heb.

Hallo

Allereerst dank ik u voor uw antwoord. Ik ben gestart als admin en ik zie slechts 2 bestanden voor de gebruiker cco, terwijl er a priori 8 zouden worden uitgepakt.

Hallo

Welke versie van EPDM?

Onder de 2020 heb ik deze weergave van bestanden die door de gebruiker zijn uitgepakt niet (of ik heb het niet gevonden). Waar haal je het vandaan?

@ froussel , het is wanneer je de muisaanwijzer op de naam van een gebruiker. Het is configureerbaar, dus het is mogelijk dat het niet wordt weergegeven in uw omgeving, maar uit het geheugen, het is op zijn plaats sinds de wijziging van het SW PDM-ontwerp.

Normaal gesproken is er geen fout in het aantal uitgepakte bestanden (in ieder geval op 2020/2021, niet getest in 2022), zouden er geen andere criteria in de zoekopdracht zijn die een deel van het resultaat zouden filteren?

@Cyril.f Bedankt voor de feedback

Ook thuis heb ik problemen.

Met behulp van deze query in de EPDM-rapportgenerator: https://goengineer.sharefile.com/share/view/se4718079b6343c8b/fo956189-6dbe-4a03-a75f-f25b40103fab (het geeft een overzicht van de bestanden die door gebruikers op een bepaald werkstation worden opgehaald), merkte ik dat deze query veel meer bestanden retourneert dan de basiszoekopdracht.

Een EPDM-zoekopdracht geeft me 3 bestanden die door mijn gebruiker zijn uitgepakt, de zoekopdracht die ik heb gelinkt, komt er nog een goede tien uit.

Door een beetje rond te snuffelen, ontdekte ik dat sommige van de bestanden die door de query worden vermeld, overeenkomen met bestanden die uit de kluis zijn overschreven. Dus als we een bestand verwijderen dat door ons is uitgepakt, neemt deze lijst met uitgepakte bestanden beetje bij beetje toe.

Opmerking: de query die ik heb bijgevoegd, geeft de resultaten voor een enkele machine. Ik heb geprobeerd het uit te voeren met een % om alle uitgepakte bestanden op alle machines weer te geven, maar het crashte mijn verzoek (het kan te lang hebben geduurd om te worden verwerkt of het is niet gesneden om een argument te hebben dat geen machinenaam is).

Maar er is een kans van 99% dat het de persoon die deze vraag heeft gesteld zal verlichten.

Hallo en bedankt voor je antwoorden. Voor mijn pdm zit ik in de 2019 versie. Aan de andere kant is dit voor de query in de generator "Rapport van uitgecheckte bestanden op specifieke machine.crp"? 

Hallo

@froussel, ik heb dit probleem thuis niet op PDM 2021. Persoonlijk heb ik 23 uitgepakte bestanden die door de zoekfunctie worden geretourneerd, weergegeven als ik de muisaanwijzer op mijn naam beweeg en ik heb 2 bestanden in de prullenbak van de kluis die daarom niet in de lijst staan.

We hebben nog nooit iets op dit niveau opgezet.

Op PDM 2019 worden ook de uitgepakte bestanden die in mijn prullenbak zitten niet weergegeven. Trouwens, ik had ook een vraag over deze bestanden in de prullenbak, kunnen we gewoon een lijst van al deze bestanden hebben of moeten we van map naar map surfen en "tonen/eigenschappen/verwijderde artikelen" doen?

@vspemens: klik met de rechtermuisknop op de kluis (klein blauw bolletje aan de zijkant van het venster) -> eigenschappen -> tabblad Verwijderd artikel.

U vindt alle verwijderde bestanden in de kluis

1 like

Op PDM 2020 heb  ik ook hetzelfde aantal bestanden geëxtraheerd door te zoeken of door weer te geven door met de muis over mijn naam te gaan. Er wordt geen rekening gehouden met verwijderde artikelen.

Kleine verduidelijking voor de prullenbak, aan de kop van de kist moet je "items uit submappen opnemen" aanvinken om de hele kist te scannen. Dit display heeft geen exportfunctie.

Thuis, een heel eenvoudige regel, zuiveren we op M-2 

1 like

Bedankt @Cyril.f voor het vinkje! Vreemd dit probleem van het niet hebben van hetzelfde aantal bestanden geëxtraheerd.

@vspemens Voor het aantal uitgepakte bestanden moet u nog steeds uw zoekkaart bekijken als er geen standaardcriterium is dat actief blijft en een deel van de resultaten verbergt (het beheerdersaccount heeft geen voorrang op deze beperkingen). Als u de originele PDM-zoekkaart nog hebt, test deze dan om te zien of het resultaat hetzelfde is.

@Cyril.f: Persoonlijk denk ik dat het probleem zich pas voordoet als je een bestand uit de kluis verwijdert dat is uitgepakt.

Als we een bestand verwijderen dat is gearchiveerd, verandert de teller niet (wat logisch is omdat het de uitgepakte bestanden telt). Bij ons kan het bestand, zolang het niet is gevalideerd, worden verwijderd > kunnen we uitgepakte bestanden of gearchiveerde bestanden verwijderen.

Aangezien u uw bestanden regelmatig uit de prullenbak haalt, is de kans kleiner dat u dit soort problemen krijgt.

A priori is ons onderzoek het fundamentele (v2015, terwijl we sindsdien naar 2020 zijn verhuisd).

@froussel, het zou waarschijnlijk zijn geweest, maar niet :) De twee bestanden die ik in de prullenbak van de kist heb, zijn bestanden die zijn uitgepakt maar nooit zijn gearchiveerd. Dus misschien inderdaad de uitgepakte bestanden verwijderd, maar het zou verrassend zijn (maar hey, afkomstig van SW, niets verbaast me meer).

De zoekopdracht is slechts een kaart en uit het geheugen is de onze de basis (alleen gebruikt door beheerders) die van 2009.

Naderhand gebruik ik persoonlijk de informatie niet te veel als ik met de muis over de verbindingsnamen gaffel, ik gebruik de zoekfunctie veel meer.

Hallo

Worden de bestanden toegevoegd aan de kluis?

U moet controleren of de optie "privéstatus" is aangevinkt

Misschien een aanknopingspunt!!

2022-07-27_10h56_35.png

Hallo, hetzelfde resultaat met de originele zoekkaart.

@YP69 ja, het is aangevinkt.