Hallo
Bij elke kleine wijziging (verandering van de locatie van het onderdeel, van de naam...) wordt het geheel vernietigd. Ik vraag me af of ik de assemblage in een ander formaat kan opslaan (anders dan een deel omdat het niet werkt) om het te bevriezen.
Bedankt
zodra elk stuk is beperkt
Je hoeft alleen maar elk stuk te repareren
Dan kunt u uw assemblage verplaatsen waar u maar wilt zonder het risico te lopen dat het gaat verhuizen
@+ ;-)
Hallo
U kunt al uw beperkingen verwijderen zodra uw montage is voltooid en al uw onderdelen repareren, maar het is niet normaal dat alles ontploft. Welke Solidworks en welke versie (2016 sp1) heb je?
Tegelijkertijd gt22 ^_^
Zodra alle onderdelen goed zijn beperkt
Repareer alle onderdelen
Hier is een snelle techniek
- Ik selecteer het eerste deel in de boom
- Ik druk op "shift" en ik houd ingedrukt
- Ik ga met de lift de boom af
- Ik klik op het laatste stukje in de boom
- Ik klik met de rechtermuisknop op "fix"
afhankelijk van het aantal onderdelen moet SW de tijd krijgen om tussen 2 handelingen door te trappen.
@+ ;-)
@ Cobra en ja tegelijkertijd ;-)
PS: Wees voorzichtig dat de subassemblages niet worden gerepareerd
Als je subassemblages hebt, moet je hetzelfde doen
Hallo
@ gt22 en ac cobra 427 : Ik heb de indruk dat je naast je antwoordt. Als ik het oorspronkelijke bericht goed begreep, zou het meer lijken op een bestandsverplaatsing en het hernoemen ervan.
Het hernoemen in de functiemanager gaat erg goed (bestaande functie sinds 2016 als ik me goed herinner), aan de andere kant kan het verplaatsen van een bestand zonder door Solidworks Explorer te gaan of door eerst het verplaatste bestand te openen voordat de assembly wordt geopend, de assembly alleen maar doen springen.
Wat mij betreft, als dit het geval is, beschouw ik het niet als een kleine wijziging vanuit het oogpunt van Solidworks (het is de basis van SW)