Draad gemaakt met noppenfunctie

Hoi allemaal

Weet iemand hoe de tekst, in tekeningen, van draden die met de noppenfunctie zijn gemaakt, kan worden gewijzigd. De functie is leuk, hoewel er ruimte is voor verbetering, maar de annotatie die aan het oproepnummer is toegevoegd, is een ***. SW 2022 SP5
image
Meer info
image

Fijne dag en fijn weekend

Hallo

Ik denk dat het in het bestand staat:
C:\Program Files\SOLIDWORKS Corp\SOLIDWORKS\lang\english\calloutformat.txt

Het lijkt mij dat alle opmaak van citaten en andere dingen erin zit.
Misschien een onderzoekslijn...

Persoonlijk had ik niet de mogelijkheid om ermee te spelen. Ik raad je nog steeds aan om een reservekopie van dit bestand te maken voordat je wijzigingen aanbrengt, je weet maar nooit...

Een prettig weekend.

1 like

Bedankt
maar niet gevonden in calloutformat, ik ga door met mijn onderzoek en houd de gemeenschap op de hoogte, het kan nuttig zijn

Hallo;

Ik denk dat we moeten kijken naar (in het CalloutFormat-bestand):

** [ANSI METRISCH] **
COSMETISCHE THREAD CALLOUTS

MACHINE-SCHROEFDRAAD-INWENDIG=
MACHINE-SCHROEFDRAAD-EXTERNAL=
RECHTE-PIJP-GETAPTE-DRAAD-INWENDIG=
RECHTE-PIJP-GETAPTE-DRAAD-EXTERNAL=

(Ga voorzichtig te werk (en maak eerst een back-up) ... Ik heb geen tijd om met andere waarden te testen...) Hou ons op de hoogte.

Vriendelijke groeten.

2 likes

Hallo

Bewerk in de noppenfunctie de draadweergave.
Vreemd genoeg lost het uitvinken van de optie "toon type" het probleem niet op (bug?); De tekst moet derhalve worden gecorrigeerd.

1 like

Bedankt MacLane en Silver_Surfer,
op dit moment kan ik het niet vinden, het is een echte hoofdpijn omdat de annotatie verschijnt met simpelweg
< DIM> als een waarde.
Bedankt DS voor het hebben van dit briljante idee, het is waar dat is alles wat we hoeven te doen :nauseated_face:
Ik sluit het onderwerp voorlopig niet af.
Fijne dag