Weet iemand hoe de tekst, in tekeningen, van draden die met de noppenfunctie zijn gemaakt, kan worden gewijzigd. De functie is leuk, hoewel er ruimte is voor verbetering, maar de annotatie die aan het oproepnummer is toegevoegd, is een ***. SW 2022 SP5 Meer info
Ik denk dat het in het bestand staat: C:\Program Files\SOLIDWORKS Corp\SOLIDWORKS\lang\english\calloutformat.txt
Het lijkt mij dat alle opmaak van citaten en andere dingen erin zit. Misschien een onderzoekslijn...
Persoonlijk had ik niet de mogelijkheid om ermee te spelen. Ik raad je nog steeds aan om een reservekopie van dit bestand te maken voordat je wijzigingen aanbrengt, je weet maar nooit...
Bewerk in de noppenfunctie de draadweergave. Vreemd genoeg lost het uitvinken van de optie "toon type" het probleem niet op (bug?); De tekst moet derhalve worden gecorrigeerd.
Bedankt MacLane en Silver_Surfer, op dit moment kan ik het niet vinden, het is een echte hoofdpijn omdat de annotatie verschijnt met simpelweg < DIM> als een waarde. Bedankt DS voor het hebben van dit briljante idee, het is waar dat is alles wat we hoeven te doen Ik sluit het onderwerp voorlopig niet af. Fijne dag