mijn zorg is het volgende, ik zou graag een rond profiel van het type NF F 00-032 willen toevoegen, maar het lijkt er geen rekening mee te willen houden omdat de twee profielen elkaar moeten overlappen, heb je het ooit geprobeerd?
Kun je je .sldlfp-bestand opsturen om te controleren of je de referenties en afmetingen correct hebt ingevuld?
PS: Ik heb getest met een van de bestaande bestanden (Métric Die) en het werkt goed. Heb je een referentiepunt ingesteld? Heeft u uw profiel met succes geplaatst in: C:\ProgramData\SolidWorks\SOLIDWORKS 2016\Thread Profiles?
Yves.T : Ik begon helemaal opnieuw om mijn profiel te genereren, dus in het begin ontbrak de schetsregel voor de stap, maar hij praatte niet met me over een schetspunt :/
G. het is een alternatief, maar ik ben de eerste om te schreeuwen als we hacks als deze doen :/
Yves.T na het controleren van mijn schets heb ik alles wat ik nodig heb de schets lijn het punt, maar hij wilde niet, dus ik deed de methoden van G. zie afbeelding hieronder waar Pj Ik stopte mijn profiel 0,01 mm voor de afwerking en de TADA zijn werken :/
Dus ik ga een ondersteuningsverzoek openen voor een echte cheat-vrije oplossing ^^