Einde van de speciale ontwerpuitdaging voor topbijdragers!

Hoi allemaal

De speciale ontwerpuitdaging voor onze lieve @Zozo_mp is ten einde!
Proficiat aan de 7 deelnemers :partying_face: :partying_face:

@HAMZA_BAKIR was helaas niet in staat om zijn ontwerp online te zetten, maar we hebben zijn bestand dat ik bij u voeg in dit gesprek
visiativ.zip (2.0 MB)

@Zozo_mp kunt hun favoriete medaillon kiezen dat gedrukt zal worden!
Fijne dag allemaal :slight_smile:
Coralie

8 likes

BRAVO, aan alle deelnemers ... @+.
AR.

3 likes

Dus bedankt Coralie :woozy_face:

Ik word rechtstreeks naar " ze voysse " gestuurd waar ik moet kiezen tussen de concurrenten van mijn team.
Het is alsof je hakiri krijgt :ninja:

Rhaalala

7 likes

Om een Cornoelje keuze weg te nemen, troost me omdat ik geen tijd heb gehad om te beginnen...

4 likes

Pas op dat je niet te veel vertrouwt op de (walgelijke) weergave op de 3D-viewer, het doet totaal geen recht aan het werk van onze collega's...
Opmerking voor Visiativ: we moeten op dit punt werken.
Veel succes @Zozo_mp ... maar wees voorzichtig allemaal Hara-kiri (Seppuku) het steekt een beetje, maar hij moet tutorials op internet hebben :ninja:

3 likes

Hallo

Ik vind het jammer dat ik mijn concept niet heb kunnen afmaken. Het was een medaille die het geluid van applaus (zonder elektronica) uitzendt.

In ieder geval proficiat aan de deelnemers.

3 likes

Ik weet het niet... Ze hadden nooit tijd om te publiceren!

5 likes

Coralie

De keuze is aan jou! Is het niet! Zoals bepaald in het reglement :disguised_face:

4 likes

Een ander criterium bij uitstek zou het materiaal zijn, als het in goud is gedrukt zoals ik had voorgesteld, nodig ik u uit @Zozo_mp om de medaille met het meeste materiaal te nemen!:grin::grin::grin:
Met alle respect voor anderen!

5 likes

Goud is niet goed voor tanden, chocolade is niet goed voor cholesterol, resten spinazie of broccoli :joy:

3 likes

Slecht voor @stefbeno tanden? Ik laat je dit uitleggen aan Joey Starr!

5 likes

Hoera! de kunst van het ontwijken () @Zozo_mp:ninja: is niet langer Harakiri maar de kunst van het oorlog voeren (sun Tzu), maar het blijft een Chinees/Japanse praktijk.
Het is belangrijk om bij het thema te blijven. :crossed_swords:

3 likes

Hoe kunnen we voorkomen dat we het snijden?
Het dunne lemmet of de dunne ziel (houdt een evenwicht tussen de ying en de yang).

Ik hoop dat ik niet eindig als de tuinman van MAO (je kent dit trieste verhaal ongetwijfeld).

Plukken

2 likes