Hoi allemaal
Niets is vervelender dan het verplaatsen van functiebalken tijdens het werken aan SolidWorks...
Is er een manier om ze te repareren (in de opties denk ik), omdat ik niets kon vinden waarmee ik het kon doen.
Dank je wel:)
Hoi allemaal
Niets is vervelender dan het verplaatsen van functiebalken tijdens het werken aan SolidWorks...
Is er een manier om ze te repareren (in de opties denk ik), omdat ik niets kon vinden waarmee ik het kon doen.
Dank je wel:)
Een transparante werkbalk in elke viewport biedt alle tools die vaak worden gebruikt om de weergave te manipuleren.
Aangepaste weergaven en cameraweergaven die u instelt, worden weergegeven in de vervolgkeuzelijst Weergaverichting .
Deze werkbalk vervangt het contextmenu Weergeven dat is gekoppeld aan het referentietrihedron.
Als u de werkbalk van de weergave omhoog richten wilt aanpassen, klikt u op Extra > Aanpassen en selecteert u het tabblad Werkbalken :
Als u de werkbalk Omhoog richten weergeven wilt weergeven of verbergen, kunt u ook Werkbalken weergeven > > Weergave (omhoog richten) werkbalken in- of uitschakelen .
Hallo
Ik begreep de vraag niet helemaal. Zijn de staven verankerd of drijvend?
Een werkbalk verplaatsen
Sleep de werkbalk aan de handgreep aan het begin van de werkbalk :
Er wordt een titelbalk weergegeven op zwevende werkbalken.
Als u een zwevende werkbalk wilt terugzetten naar de vorige positie, dubbelklikt u op de titelbalk.
Hallo
U moet met de rechtermuisknop op de balken klikken en vervolgens aan de linkerkant "lock commadmanager en werkbalken" aanvinken
@manu67, Ja, het ziet er zo uit, maar ik denk dat deze optie pas beschikbaar is sinds de 2016-versie, maar ik kan het mis hebben. omdat, zoals ik al eerder zei, geen spoor van een optie van dit type in mijn opties:(
(Ik ben nog steeds in 2014 SP5 voor het moment voor bruikbaarheid en diverse feedback)
Dit is het soort repen waar ik het over had. Het is echt lastig voor mij, zelfs als ik veel sneltoetsen en contextuele zwevende vakken gebruik.
Dit is wat er al op de site is gezegd:
http://www.lynkoa.com/forum/solidworks/barres-d-outils
Ja, dus het is een verbetering om aan Solidworks aan te brengen, het feit dat je je werkbalken op de "rails" bevestigt.
In ieder geval bedankt!
Edit: Ok @manu67, dat dacht ik ook. Jammer, ik moet nu nog even gewachten:)
In feite is het mogelijk in 2016, het is zoals ik in de post al zei.