Hallo
Ik wend me tot U naar aanleiding van een probleem dat ik heb met een tekening:
De textuur die ik op mijn assemblage gebruik, is "gezandstraald" met een reliëf verhoogd tot 700.
Dit ziet er geweldig uit op de montage, maar op de tekening zijn al mijn texturen wazig en is het reliëf volledig geveegd, waardoor er in plaats daarvan een wazig grijs overblijft.

Als ik een nieuwe maak, op basis van het bestand, is de textuur goed, maar niet op mijn oude die al programma's, cartridges heeft...
Ik wil voorkomen dat ik al deze programma's en opmaak opnieuw moet uitvoeren.
Weet iemand waarom de textuur niet in de normale weergave gaat? (Omdat het in Raster passeert, maar ook veel overbodige streken)
Vriendelijke groeten
relief.jpg
1 like
Hallo
Je moet naar de bewerking van de tekening gaan ("klik met de rechtermuisknop > Bewerk de achtergrond, lijkt mij)
Wijzig vervolgens de detailniveaus van de voorstellingen
Hallo
Bedankt voor je antwoord, maar ik heb de optie die je me hebt beschreven niet gevonden via dit pad of zelfs in de opties van het algemene uitvindersmenu.
Dat is het zeker, maar we moeten nog uitzoeken hoe we er toegang toe kunnen krijgen.
Ik zal volhouden.
Arnaud
Hallo
Ik kom bij je terug omdat mijn zoektocht tevergeefs blijft ..
Zelfs bij het weergeven van de inrijgfuncties in de weergave-opties, verschijnen ze niet en mijn textuur ook niet. Heeft iemand ooit met dit probleem te maken gehad?
Vervaging maakt de tekening veel minder echt...
Bij voorbaat dank