Vloeibaarheid van de tocht

Hoi allemaal

Ik heb onlangs de nieuwste versie van Draftsight 2016 64-bit geïnstalleerd op mijn ASUS X73S-pc (Intel Core I5 2.4Ghz, NVIDIA GT540M grafische kaart, 6GB RAM) met win7 64bits.

Wanneer ik een kaart open en meer dan één referentie laad (zoals een kadaster of rasterafbeelding), merk ik dat de vloeiendheid van de zoom wordt verminderd of zelfs tijdelijk wordt geblokkeerd.

Denk je dat het uit mijn configuratie kan komen of is er een manier om Draftsight in te stellen, of zelfs de grafische kaart?

Dank u voor uw mogelijke bijdragen.

Hallo

Is dit de SP1-versie die in april is uitgebracht?

Kijk of u de nieuwste stuurprogramma's voor uw kaart hebt geïntegreerd in uw proc, d.w.z. HD 3000

Als dit niet het geval is, wijzigt u uw stuurprogramma's op deze kaart die CAD-compatibel is

@.PL: Ja, het is SP1 omdat ik deze software onlangs heb geïnstalleerd.

@gt22: Ik heb de nieuwste stuurprogramma's op mijn grafische kaarten geïnstalleerd omdat ik op andere berichten had gelezen dat het van de stuurprogramma's kon komen. Ze zijn dus up-to-date. Aan de andere kant weet ik niet welke grafische kaart wordt gebruikt door draftsight, de hd3000 of nvidia GT540m...

A priori zijn er enkele bugs op de nieuwste versie, als je een oudere installeert, heb je nog steeds hetzelfde probleem?

Ik zou het graag willen, maar ik kan geen oudere versie in 64bits downloaden.

Kun je me vertellen waar ik het kan vinden?

Ik heb de versie V1R3.1x64 geïnstalleerd (zonder te weten welk jaar deze versie is!) en het verandert niets aan de vloeibaarheid...

Aan de andere kant, als ik inzoom en het beeld heeft minder object, loopt het iets minder achter.

Kunnen grafische instellingen niet worden gewijzigd? Ik zocht door de menu's maar vond niets.