Ik heb je sldlfp gewijzigd (schoon, vertrouw niet op een plan dat niet bestaat in de doelkamer, verwijder de onnodige functie, maak het verwijderen van de schets en functie in alle configuraties ongedaan en het lijkt voor mij te werken)
Ik heb je versie getest en het werkt, maar niet zoals ik wilde.
In feite had ik graag mijn pijp gezicht geselecteerd om mijn gebogen bodem in te voegen, met jouw functie moet ik een extra plan maken.
Misschien ben ik niet helemaal duidelijk..??
Ter info: Om mijn functie uit te voeren, heb ik geprobeerd de geest van functie te kopiëren die al aanwezig is in solidworks, vandaar dat mijn methode misschien een beetje vreemd is!
Er waren te veel elementen, want ik deed testen die ik in de functie liet staan om op terug te komen..
Ik ben op solidworks 2015.
Bijgevoegd is een andere functie (flens) die werkt zoals ik wil door het gezicht van de buis te selecteren, en dit principe dat ik wilde doen op de koepelvormige bodem!
In ieder geval bedankt Mike, het werkt tenminste!!
Ik heb je versie getest en het werkt, maar niet zoals ik wilde.
In feite had ik graag mijn pijp gezicht geselecteerd om mijn gebogen bodem in te voegen, met jouw functie moet ik een extra plan maken.
Misschien ben ik niet helemaal duidelijk..??
Ter info: Om mijn functie uit te voeren, heb ik geprobeerd de geest van functie te kopiëren die al aanwezig is in solidworks, vandaar dat mijn methode misschien een beetje vreemd is!
Er waren te veel elementen, want ik deed testen die ik in de functie liet staan om op terug te komen..
Ik ben op solidworks 2015.
Bijgevoegd is een andere functie (flens) die werkt zoals ik wil door het gezicht van de buis te selecteren, en dit principe dat ik wilde doen op de koepelvormige bodem!
In ieder geval bedankt Mike, het werkt tenminste!!
Je moet je as en je plan toevoegen aan de bibliotheek, het probleem is dat Plan 1 is gemaakt met het bovenste vlak, dus het vraagt altijd om het bovenste vlak als referentie.
Je moet dan een manier vinden om Plan 1 te maken zonder te vertrouwen op het bovenste plan, maar ik zie niet echt hoe ik het moet doen, als iemand een idee heeft, zou het cool zijn.
Als je naar de flensfunctie kijkt, kun je zien dat je aan één kant van een buis leunt die je niet aan de bibliotheek toevoegt. Ik kan niet hetzelfde doen voor de gebogen onderkant!
Zijn er nog andere manieren om dit probleem op te lossen?
Met behulp van een collega hebben we een oplossing gevonden, zie de bijgevoegde ichier.
Je moet de sldlfp aan de (ronde) ruitkant plaatsen en je selecteert de twee randen van je buis, dus, ongeacht de diameter van je buis, het past, ik laat je testen en zien hoe het is gedaan. (het is een beetje vergezocht)
Hou mij op de hoogte
Mick
PS: De eerste rand die u moet selecteren, moet de binnenrand zijn.
Ik denk dat het mogelijk is, het moet een geavanceerde "gepersonaliseerde" training zijn, of misschien consulting, in principe, ik denk dat je moet voorbereiden wat je van je kant wilt zien en er met je verkoper over moet praten