De functie CleanProject kan niet worden uitgevoerd omdat het bestand opnieuw moet worden opgebouwd

Hallo

Ik wil een assemblagemap opschonen met de CleanProject functie van MyCADServices. Het loopt echter niet goed omdat het me vraagt om de assemblage opnieuw op te bouwen. Dus ik opende het herbouwde assemblagebestand, gesloten, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Heb je ideeën om dit op te lossen? 

Bedankt!

cleanproject.jpg

Ik zie dat je op een "cloud" -ruimte bent, heb je ooit CleanProject op dit soort ruimte gebruikt?
Probeer anders de bestanden lokaal te kopiëren en CleanProject op de kopie uit te voeren.

Hallo;

Mijn ervaring is dat je kijkt of je geen externe referenties hebt (vooral als ze niet zijn opgelost) in je onderdelen of in je assemblage. 

Vriendelijke groeten.

Kleine toevoeging: controleer voordat u opnieuw opbouwt of alle bestanden zich in de opgeloste modus bevinden (klik met de rechtermuisknop op de kopconstructie, kies de optie "alles opgelost")

Hoi allemaal 

Dank u voor uw antwoorden.

Ik had geen tijd om het opnieuw te proberen, omdat ik veel dingen in mijn assemblages heb gewijzigd en dus maak ik een beetje schoon ... Ik zal je heel snel nieuws geven.

Ik heb het probleem opgelost door de optie "Externe onderdeelverwijzingen toevoegen" uit te schakelen.

Dank u voor uw hulp.

Controleer in dit geval in de "verwijderde" bestanden dat er geen wordt gebruikt.
Ik had het probleem met deze tool. Typisch geval: overname van een commercieel onderdeel. Het commerciële deel wordt in een ander deel aangeroepen om de bewerking te doen, het bestand van het commerciële deel werd uitgeworpen...