Ik zou graag de "shell" functie willen gebruiken, maar nogmaals, ik begreep niet echt wat er mis was met de manier waarop ik het had ingesteld:(
Dus aangezien een foto meer waard is dan een lange toespraak, is hier het beste dat ik heb:
Het probleem is dus dat de 2e "kleine" revolutie niet tegelijkertijd met de "grote" revolutie "gepeld" wil worden. In deze afbeelding is het gedaan met 2 shell-functies (één op elke omwenteling), en het past duidelijk niet. Ik heb geprobeerd "het resultaat samen te voegen" toen ik de 2e omwenteling maakte, en nu kan ik de "shell" -functie helemaal niet uitvoeren.
Op de afbeeldingen die je laat zien lijkt het alsof je 2 volumes hebt. Normaal gesproken zou het moeten werken als je de 2 volumes samenvoegt en je shell-functie opnieuw uitvoert (verwijder en maak de shell-functie opnieuw)
Ja, er zijn 2 volumes, maar toen ik de 2e omwentelingsfunctie configureerde, heb ik "Resultaat samenvoegen" aangevinkt, dus het zou me er maar één moeten maken, toch?
Hallo, er is een hoofdmap. Zijn het er één of twee? Als het vakje voor het samenvoegen van lichamen in de tweede omwenteling is aangevinkt en het werkt niet, kunt u proberen de functie "combineren" te gebruiken.
Als je het had over de map "Volume Bodies", deze was verborgen en bevat slechts 1 element dat de naam draagt van de laatst gebruikte functie (hier de cirkelvormige herhaling voor de gaten).
Nee, ze zitten niet op hetzelfde niveau. De kleine omwenteling is op een vlak van 45 graden ten opzichte van het voorste vlak (of rechter vlak weet ik niet meer)
Ik vertelde je over het vliegtuig onder me (het vliegtuig waarmee je je munten uitholt).
Door de kleine stap die het maakt, heb ik de indruk dat de software niet goed weet hoe het zijn functie goed moet uitvoeren. Je moet proberen het een beetje glad te strijken, zodat je maar één oppervlak hebt
Ik heb de 2 lijnen die werden gebruikt om de 2 omwentelingen te maken opnieuw uitgelijnd, dus ik heb inderdaad niet meer de "kleine stap", maar qua rompfunctie lijkt het nog steeds op alles.
Sorry dat ik wat tijd heb genomen om mijn stuk wat meer vooruit te helpen, aangezien de volgende stap was om het in 2 stukken te snijden, dacht ik dat het het werk gemakkelijker zou maken voor de "shell" -functie, maar in feite heb ik niet de indruk dat er veel is veranderd.
De schaal aan de bovenkant, die doet alles aan de bovenkant van de gladmakende (roze), als ik bij 4 profielen blijf voor de gladmakende werking is het prima, zodra ik een van de overige 4 toevoeg wordt de bovenzijde halverwege afgesneden.
Voor het onderste deel kan ik op de bovenvlakken "shellen", maar onder kan ik niets doen.
Daarna, afhankelijk van het geval, werkt de "schaal naar buiten". Maar mijn stuk is de maat die ik wil, ik ben niet van plan om aan de buitenkant materiaal toe te voegen, maar eerder om wat aan de binnenkant te verwijderen.
Kortom, ik heb de kamer een beetje vereenvoudigd en mooie kleuren toegevoegd om de communicatie te vergemakkelijken:)