Bibliotheekfunctie met vergelijking

Hallo

Ik heb een plaatwerkfunctie die een pen of een gat genereert, maar het crasht op het niveau van de vergelijking waar het geen rekening mee wil houden, zie printscreen als iemand een foutopsporingsbaan heeft?

Vriendelijke groeten

pb_equation.png

Goedenavond

Ik weet niet of het iets uitmaakt, maar je hebt niet hetzelfde tekengeval tussen het declareren van je variabele en het gebruik ervan.

In de informatica en veel programma's is dit belangrijk ;-)

Vriendelijke groeten

2 likes

Goed gedaan Zozo_mp, als de verwerking in C#-taal wordt gedaan, is het hoofdlettergevoelig...

2 likes

Echter, in eerste instantie, bij het declareren in mijn functie als bibliotheek, wordt het inderdaad geschreven Dikte en niet DIKTE

Hallo

Ik heb ook een keer een soortgelijk probleem gehad. Ik wilde een variabele "DIKTE" plaatsen, maar deze zorgde voor conflicten met de variabele "Dikte" die automatisch wordt gemaakt als je plaatwerk hebt. Dus mijn variabele, ik noemde het gewoon "Ep" en sindsdien heb ik geen problemen meer.

Kanton Gauthik

Edit: Ik heb de vraag misschien te snel gelezen, en mijn antwoord is een beetje off-topic. Dsl ;)

1 like

Ik zou zeggen dat er geen 2 objecten met dezelfde naam in een SW-bestand kunnen staan, maar je maakt een dimensie met de naam dikte en een variabele. Probeer de naam van je variabele te wijzigen.

Ik maak geen diktevariabele aan, deze wordt automatisch gegenereerd bij het maken van een plaatwerkonderdeel en ik wil deze gebruiken

Hallo

Ik zie ook dat de naam van je vergelijking "Epaisseur@Enlèv. is. mat.-Extru. 1" behalve dat ik geen enkele functie zie met de naam "Verwijderd. mat.-Extru. 1" in je boom van creatie.

Vriendelijke groeten

d.roger in feite is deze materiële verhoging opgenomen in de functie van de MORTISE boekenkast

Als de variabele door het systeem is gemaakt, moet de dimensie worden hernoemd. Het idee is dat er niet 2 objecten (van welke aard dan ook: functie, variabele, map, enz.) zijn met dezelfde naam.

1 like

Ik heb de functie rechtstreeks aan mijn functie gekoppeld, het schreef me ="Epaisseur@tôlerie"

Sorry voor de kwaliteit, wanneer u de functie maakt, zet u = u selecteert de plaatwerkfunctie en u selecteert de dikteafmeting

capture.gif

Hallo

als ik vervang

="Dikte"

bij

="Epaisseur@Tôlerie"

Mijn vergelijking volgt helemaal niet meer bij het verwijderen van mijn bibliotheekfunctie