"Off-hook" functie aan de kant niet aangeboden

Hallo 

Ik neem contact met je op omdat ik tekeningen maak, maar ik kan mijn beoordelingen niet krijgen omdat de functie niet aanwezig is in mijn solidworks terwijl mijn collega hem wel heeft.

Heb je een idee?

capture.png

Het is aan jou om op de lijnen van de dimensies te ratelen en ze te verwijderen 

als ik de vraag goed heb begrepen

@+

Hallo GT22, 

Ik denk dat je de vraag niet begreep, ik wilde de beoordeling niet uit mijn plan verwijderen, maar een wijziging in het scherm aanbrengen.

Bedankt.

Wat moet dat betekenen?

1 like

Hallo

De optie "van de haak" is toegankelijk voor maatlijnen, dus 1 klik met de linkermuisknop op de afmetingslijn om van de haak te zijn en klik vervolgens met de rechtermuisknop / Weergaveoptie / van de haak.

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo d.roger, 

Bedankt voor je antwoord, maar het probleem is dat in de weergave-opties de functie niet aanwezig is (zie foto bij het 1e bericht)

Bij voorbaat dank.

Is het contextmenu geopend via de terugbellijn ?

De optie verschijnt anders niet...

Vriendelijke groeten

Ik zal kijken, dank je. :)

Ter informatie zijn hier de contextmenu's die toegankelijk zijn volgens de startselectie:

1°) Door de tekst op de zijkant:

2°) Bij de zijbesnoeiing:

3°) Bij de abseillijn:

U kunt duidelijk zien vanaf welk element de toegang tot het menu wordt gemaakt door het al dan niet verschijnen van functies zoals "de maatlijn verbergen" of "de herinneringsregel verbergen" of niets tussen de functies "Verbergen" en "Weergaveopties".

Vriendelijke groeten

3 likes