De functie "Move/copy bodies" is grijs geworden

Hallo @Patrick_GABLE

Als je wat tijd hebt om te trainen, probeer dan te leren hoe je een skeletmontage- en ontwerponderdeel maakt. Of om dichter bij deze methode te komen.
Dit bespaart je beperkingen die op een empirische of zelfs anarchistische manier worden toegepast.

Veel leerplezier

Hallo @Patrick_GABLE

Fijn dat je probleem is opgelost. Vergeet niet op het groene vinkje te klikken om het beste antwoord te valideren en het onderwerp naar opgelost te verplaatsen?
Succes.

Dank je FRED78 voor het idee van het skeletontwerp. Ik volg de onderstaande tutorial die ik op dit forum vond. :+1:
Tutorial voor skeletontwerp

1 like

@Patrick_GABLE

We hadden het uitgebreid besproken op dit forum. Er moet een of meer onderwerpen besproken worden op het forum. En ik lijk assemblages als voorbeeld te hebben genoemd.
Hieronder volgt een speels voorbeeld van een eenvoudig stuk.
Er zijn twee methoden:
1 Door een skelet in de onderdelen te integreren
2 Als externe referentie in een assemblage wordt het onderdeel gemaakt door te herwerken via projectie in een schets.

02-methode.7z (678,1 KB)

1 like

Aha OK. Uit wat ik heb gelezen, was het mijn antwoord dat het probleem oploste, maar ik denk dat @Patrick_GABLE standaard het eerste antwoord heb aangevinkt. Het is heel triest :pensive:

3 likes

:rofl: :joy:
Sorry Sylk als ik je heb beledigd, maar als ik het eerste antwoord heb geïdentificeerd en in de staat van sbadenis, is het dat het duidelijk de titel en het onderwerp beantwoordde [ Functie "Beweegen / Kopiëren van lichamen" grijs ]. Dus het is niet standaard :wink:

Nu heb je me inderdaad een oplossing voor mijn probleem gebracht, misschien verkeerd geïdentificeerd door jeugd, maar ik heb duidelijk je voorstel gemeld dat mij heeft geholpen. :sunglasses:
Lezers zullen alle antwoorden van ieder van hen uitzoeken en er indien nodig gebruik van maken. :face_with_monocle:

1 like

Maak je geen zorgen, om me pijn te doen moet je terug :wink:

In dit geval presenteer ik u al mijn verwarringen.

2 likes

Wees voorzichtig, zijde kreukt snel :rofl:

1 like