Blad nr. 01 (Lijsten): Het is de lijst van basistitels die moet worden aangeleverd. Blad nr. 02 (Geleverde titels): dit is degene die de titels moet weergeven die in het 1e blad voorkomen Blad nr. 03 (niet-geleverde titels): in dit blad moeten de titels worden weergegeven die niet zijn geleverd van het 1e blad
De verificatie van de geleverde titels gebeurt dus met een voorwaardelijke opmaak plus een commando met kleurenschema's.
Mijn probleem is hoe ik de titels kan weergeven die niet zijn geleverd, in het derde blad na de controle in het tweede blad?
De te controleren titels zijn vast te houden aan het tweede blad
De Sougrie map is een voorbeeld (want mijn map is groot met duizenden doeken en stokken
Ik denk dat ik het wel begrepen heb, maar ik heb een paar vragen:
Worden de titels alleen in het oranje geleverd?
Als een titel in blad 1 staat, maar niet in blad 2, hoe weten we dan of deze is geleverd of niet? In dit geval moet het in blad 3 voorkomen? In het voorbeeld: "
Sougrie heeft me zojuist zijn probleem opnieuw uitgelegd door PM, hij is op zoek naar een vergelijking die hem in staat zal stellen om in Blad 3, de niet-geleverde titels van Blad 1 weer te geven.
Blad 2 toont de reeds geleverde titels.
In feite een vergelijking als: Als een kop in kolom A van blad 1 niet in kolom A van blad 2 staat, dan moet deze worden weergegeven in kolom A van blad 3.
Ik denk dat het nodig is om een macro door te nemen.
Heb je enige kennis van VBA?
Wat voor soort gegevens staan er in de titel? Sms?
Als je ons een standaardbestand kunt sturen, zou ik graag proberen een kleine code te maken.
Plaats een bericht op de feed zodat iedereen het kan volgen. Als de gegevens in de werkmap niet moeten worden gepubliceerd. U kunt ze vervangen door voorbeeldwaarden van hetzelfde type.
EDIT: Ik las het over en miste het bijgevoegde bestand ... Pfff!